holland's got talent

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by luuus, Apr 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

wat vinden jullie van die programma?

en weet iemand misschien hoe ik de aflevering van vrijdag terug gan zien want op de sbs site staat alleen de eerste?

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,833
    3,357
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind het erg leuk. Leuker dan ik verwacht had. Ik had meer idols achtig verwacht, maar het niveau is toch wel hoger vind ik. Minder mensen die echt overdreven slecht zijn. En erg afwisselend!

Verder vond ik de laatste keer de twirl groep erg gaaf. Vooral omdat er al zoveel mindere groepen geweest waren en ze onderhand (nu al) hun buik wel vol hadden van de twirlgroepen. Door deze act stijgt het twirlen ook weer een heel stuk in 'achting' zeg maar. Want het beeld wat het publiek er van had, was best wel negatief geworden denk ik. Echt leuk als de jury zo onder de indruk is ook.

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Toen ik de reclame zag dat het programma zou beginnen had ik meteen zo iets van...pfff niet weer hé.

Maar ik kon het toch niet laten om het te kijken, en ik vind het helemaal geweldig.... :D

Heb veel respect voor mensen die absoluut niet kunnen zingen en zich op deze manier van jan l*l laten zetten.... :eek:

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het echt een vreselijke show, weer zo'n talentenjacht...ppfff

Maar goed al die programma's zijn niet echt aan mij besteed. Ben meer van de radar, netwerk, nova.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vond het echt onwijs stom en 1 grote chaos!
    Ik kijk NOOIT meer :-D

6. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik vind de amerikaanse verise veel netter opgezet. Ik vind het een beetje ordinair programma, zoals ze daar als jury erbij zitten. Het is op zich wel grappig om naar te kijken, maar zou er nooit voor thuis blijven.

7. Milla

Milla Niet meer actief

Ik vind het een programma van een laag niveau, en dan bedoel ik niet zo zeer de personen die komen optreden, maar vooral de sfeer er om heen. Ik vind het allemaal behoorlijk overdreven. Vooral dat schreeuwende publiek en de flauwe toon van de presentator (Gerard Joling) en jury. Ik heb het een keer gezien, maar hoef het niet vaker te zien.

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,833
    3,357
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat schreeuwende publiek (weg, weg, weg!) vind ik overigens wel triest inderdaad... Dan zit ik echt met plaatsvervangende schaamte eventjes te kijken! Ik vind dat zoooo lullig!
    maar verder vind ik het dus erg leuk, vooral door de wisselende acts en het niveau van de (meeste) acts.

9. Gister vond ik een leuke uitzending. Dat meisje dat dat musicalnummer zong was erg goed. En die dame die opera zong. Ook mooi. We hebben best veel talent in Nederland rondlopen die ontdekt moeten worden.

Daarentegen waren er ook wat mensen waarvan ik dacht: Die heeft lef...

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vind het wel een leuk programma maar niet super. gerard joling vind ik echt een superleuke kerel maar wat hij hier doet? hij is gewoon overbodig in dit programma.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
  12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wauw! Wat een stem zeg!
    Ik kijk er niet naar alleen als ik het toevallig zie als ik voorbij zap maar ga dr niet voor zitten ofzo.
    Maar dat meisje van 13 is gewoon echt GOED!
    Kippenvel kreeg ik van haar stem!

13. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik vind het op zich een leuk programma, maar ik vind het te lang duren. Na een uur heb ik het wel gezien eigenlijk.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Dat meisje van gister bezorgde me echt kippevel! Ook die kerel die dat nummer van james brown zong vond ik erg goed.

Ondanks het niveau van het programma zelf is het toch wel grappig om te kijken.

15. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    ik vind trouwens ook dat ze wel erg veel mensen door laten...

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    die jongen van afgelopen zaterdag.
    de allerlaatste wooh wat een vent zeg.
    om bij weg te smelten.

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,833
    3,357
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wauw, ik zit net (op internet) hollands got talent te kijken, de 1e live show.
    Maar wauw, wat zitten er GEWELDIGE optredens tussen zeg! Ik heb net Johan Scholte gezien, een super onzeker 10 jarig mannetje wat I will always love you zong.. Waarvan ik eerst dacht; ojeee, dit kan niet goed gaan.... maar ongelooflijk!
    Ik ga gauw verder kijken ;) nog 3 te gaan :) maar ik ben heel benieuwd wie er door gaan naar finale, want ook de twirl witches vond ik super, net als het acro trio :)

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    in het begin dacht ik oohh nee he bah weer zo stom programma...
    gisteren toch bij gebrek aan beter ;) gekeken en vond het toch wel erg leuk
    vooral die twirl groep kreeg gelijk kriebels heb ik zelf ok 12 jaar lang gedaan ;)

maar oohh die man die oprah zng vodn ik super goed ik hou er helemaal niet van maar nu had ik kippenvel :) super

19. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,833
    3,357
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    die ga ik nu kijken ;) , ik kan me van de vorige keer herinneren dat hij super is :) ben benieuwd naar nu :)

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    geniet ervan muziek hard ik vond het super :)

Share This Page