Killerbody boek

Discussie in 'De lounge' gestart door Badeend81, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb hem ook besteld! Morgen komt hij binnen.
    Gaat mij vooral om de krachtoefeningen icm voeding. Ik modder nu maar wat aan thuis en ben geïnteresseerd in haar manier.
    Zeg niet dat ik haar klakkeloos ga volgen (ben het eens met Tina dat iedereen een persoonlijk voedingspatroon nodig heeft), maar ik vind het een goede investering van slechts 20 euro.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    Ons goeie tips zullen er ongetwijfeld instaan. Daar is ook niets mis mee. Ik bedoelde idd gewoon van die kant en klare schema's. Ik ken heel het boek niet maar als dat er instaat vind ik dat flauwekul. Hoogstens een leidraad of voor ideeën om te eten maar niet in hoeveelheden of precies volgens het schema. Zelfde als Sonja bakker. Je zal maar 1,88 zijn als vrouw, een drukke baan hebben en maar 1300 kcal per dag mogen eten

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    OMG 1300 kcal dan val ik om! hahahah
    Leidraad is prima en verder precies zoals je zegt... hele hype is ook your 50 days of green Happiness! pffff sommige recepten zijn best lekker maar ik kan echt niet zonder vlees.

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ze was toevallig net op de radio met een interview over het boek. Ze vertelde dat ze best wel moeite moest doen om af te vallen. Vertelde ook iets ove verschillende typen lichaam en dat je dan anders aankomt dus ook anders moeten eten.
    Ze is drie jaar bezig geweest met trainen en afvallen. Eerst begon ze de trainingen als video op een site te zetten omdat daar naar gevraagd werd. Toen kreeg ze daar weer vragen over, daarna ook over eten. Dus ze zegt heeft ze alle vragen die ze gehad heeft op den duur maar gebundeld en in een boek gezet.

Ik vond het wel een positief verhaal op zich.

Ik ga het boek niet kopen trouwens. Een killer body hoeft van mij niet zo, ben tevreden, niet te dik, beweeg genoeg. Kan wel leukere tijdsbesteding verzinnen. :D

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Valt mee kwestie van wennen ik zit aan nog minder hahaha

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ga het boek ook niet nemen, op facebook had ze een uitspraak: van honger moet je houden. Zegt voor mij genoeg ;)

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Dit dus. Mijn schema is verre van perfect, ik heb een hekel aan tellen en tegenwoordig met al die apps die ik niet eens op mijn telefoon wil of kan hebben. Dus ik gok maar wat aan met 600 voor avondeten. Maar ben blijkbaar goed genoeg in gokken, 25 kg afgevallen en buiten die 1.5 kg met kerst die er nu weer af is altijd stabiel in gewicht.

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Niks viezer dan zo'n vol gevoel dat je jezelf overeten hebt. Dan hou ik blijkbaar ook van honger. Dat houdt me scherp, fit en alert.

OT: heb het boek binnen en vind het echt heel goed! Ze begrijpt volkomen dat er niet 1 lijf is en 1 manier van eten. Ze geeft gewoon heel veel tips en iedereen kan er uit halen wat hij of zij fijn vindt. Ik heb zelf bijv heel veel aan de oefeningen. Ben echt een enorme THUIS-sporter (ik haat de sportschool) en alles wat zij je wil leren over trainen kan thuis. Je hebt alleen een stoel en een springtouw nodig. Nou, dat moet lukken :cool:
    Ben benieuwd!

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mee eens, met honger hebben is niks mis mee.
    Dat is ook puur gewenning. door het vasten dat ik iedere dag doe, heb ik pas echte honger als ik weer bijna ga eten, om 14.00u.

Succes met het volgen van het boek!

10. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    En dames die het boek gekocht hebben, is het de moeite waard?

11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik vind het ook een goed boek. Er staat nergens dat je alles klakkeloos moet volgen maar moet kijken naar wat jij nodig hebt (en hoe je dat kan berekenen). Zo kan je het voedingsschema naar jouw wensen aanpassen. Ik vind het wel fijn om daar een leidraad voor te hebben.

Deel Deze Pagina