Gelnagellak

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ik wil mijn nagels lakken met een gellak. Maar ik heb geen idee welke ik moet hebben. En of ik een uv lamp of een led lamp moet hebben.

Wie heeft er tips?

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Ik heb de gellak van Sally Hansen, daar heb je geen lamp bij nodig.

Enige nadeel vind ik van deze, is dat het ontzettend lang duurt voor de lak echt goed droog is. En je minstens 2 laagjes nodig hebt om de lak mooi dekkend te krijgen. Dus eerste laagje, dan een half uur drogen, tweede laagje, weer een half uur drogen, en dan nog je topcoat. Niet geschikt dus voor als je haast hebt ;) Maar hij blijft wel minstens 5 dagen mooi zitten, dat dan weer wel!

3. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Van de kruitvat (essence) laagje basiscoat, kleurtje, laagje topcoat. Zonder lamp. Blijft bij mij 1,5 week zitten en is erg goedkoop

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik heb een startersset gekocht bij pink gellak, ideaal en vervolgens prima te gebruiken met andere gellakken. Ik ben er super tevreden mee. Goed 2 weken blijft het mooi, als ik het er zo lang vol houd.

5. Emihan

Emihan Actief lid

18 aug 2015
    474
    68
    28
    Je hoeft tussen de 2 kleur lagen geen half uur te wachten 😉. Ik lak de 2de laag altijd gelijk zodra de 1ste laag erop zit. Hetzelfde met topcoat. Binnen 5 a 10 minuten zijn mijn nagels gelakt en in 30 minuten zijn mijn nagels droog, ook met de gellak van Sally Hansen. Misschien scheelt het dat ik de topcoat van Essence (geltopcoat) gebruik.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Deze heb ik ook. Blijft bij mij een weekje goed.

7. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik kwak het er ook achter elkaar op en lak mijn nagels meestal voor het slapen gaan. Dan kan het de hele nacht goed uitharden. Hij is inderdaad in 30 minuten droog, maar dan nog niet goed uitgehard met als gevolg snel schilfers. Bij mij blijft Sally Hansen overigens maar maximaal drie dagen echt goed. Daarna gaan er toch kleine schilfers af.

Deel Deze Pagina