KILLING rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iets nieuws, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iets nieuws

    iets nieuws Niet meer actief

    ARGGH!

    ECht al drie dagen lang 's avonds en 's nachts verschrikkelijke pijn in mijn rug. Het voelt als een brandend gevoel op de rechterkant van mijn heup richting mijn bekken toe.
    Echt niet vol te houden. Heb vannacht van ellende maar twee uur lang rondjes gelopen, want liggen gaat dan echt niet.
    VK zei dat ik te hard heb gewerkt en niet meer mag schoonmaken en opruimen etc. Maar ondertussen is het echt IRRITANT! :evil:

    Die ontspanningsoefeningen van de yoga zijn dan ook niet echt uitvoerbaar.

    Wie heeft hier ook last van en weet er een goed hulpmiddeltje tegen.

    Groetjes Kim
     
  2. Pollewop

    Pollewop Actief lid

    7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Nou volgens mij zijn wij allebei even gelukkig!
    maar kan niet zeggen dat t brand.. kan t moeilijk omschrijven hoe t voelt.. ma ontzettend vervelend!
    s'nachts kan ik ook nie liggen.. en nu ik in de stoel zit denk ik al, ohh dadelijk ma weer in een warm bad! hopelijk dat t zakt!
    tis echt rot.. weet ook nie wat t is. als ik een middel heb gevonden laat ik t je weten ;)
     
  3. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik heb t vorige week op een nacht gehad, kon ook echt niet normaal blijven liggen! Dacht eerst zelf aan een nierbekkenonsteking dus urine naar dokter gebracht maar er zaten wel ontstekingscellen in maar niet genoeg voor een ontsteking :(
    Verloskundige gebeld en moest 2 paracetamol nemen en rustig aan doen, dan moest het afzakken en anders weer bellen. Kunnen ook voorweeen zijn nl. Misschien helpt warme kruik?
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier ook rugpijn + fyiso.
    Dat onderin bij mijn heup schijnt het SI gewricht te zijn...velen hebben hier last van.
    Hij behandelt het en het gaat stukken beter!
    Succes meid!
     
  5. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Yup, hier ook rugpijn die doorstraalt naar onder.
    Het gaat maar niet weg, maar gelukkig bied de fysio wat verlichting.
     
  6. Pollewop

    Pollewop Actief lid

    7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Het is hier niet meer te houden!
    ik neem paracetamol voor de pijn.
    slik normaal nooit geen medicijnen, maar kan t nu echt niet laten.
    alsjeblief laat mij deze verlof weken een beetje fatsoenlijk doorkomen :(
    donderdag naar de vk, zal eens vragen of ze enig idee heeft!
     
  7. serlovesang

    serlovesang Actief lid

    5 aug 2006
    130
    0
    0
    he dames ik heb precies hetzelfde, ik kan gewoon snachts niet op mijn rug slapen, doet zo vreselijk veel pijn ik moet denk ik ook maar langs de dokter gaan.. veel succes damesss..
     
  8. Pollewop

    Pollewop Actief lid

    7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Nou ik ben hier uit ellende maar weer uit bed gegaan.. kan wel janken zeg! verschrikkelijk wat een rotgevoel.
    morgen vroeg ben ik de eerste bij de huisarts met een potje urine! ik wil zeker weten dat t geen blaasontsteking is of weet ik veel wat! ik word hier echt niet goed van.
    en t erge is.. ik heb altijd redelijk kunnen slapen, nu heb ik eindelijk verlof en begint t geemmer. ben ik verder de hele dag niks meer waard!
    en ik had nog zoveel plannen om te doen :'(
    Sorry dames voor mn geklaag..
     
  9. serlovesang

    serlovesang Actief lid

    5 aug 2006
    130
    0
    0
    zit het bij jullie echt bij jullie schouderbladen? of echt onderin je rug ik heb het namelijk echt bij mijn schouderbladen, en in het midden van mijn rug..
     
  10. Pollewop

    Pollewop Actief lid

    7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Nee.. echt onder in de rug!
    Heb ik vanmorgen mijn urine laten controleren.
    ja dr zaten wel een beetje bacterieen in maar de dokter wou me daar geen kuur voor geven :s
    (ik heb al 4 kuren achter de rug namelijk)
    en hij zegt dat t een soort naweeen zijn van die andere blaasontsteking. nou goed ik ben dus echt niet gelukkig hiermee..want ik weet zeker dat t nie zo is. ik voel me zo ander :(
    en die vent wou gewoon nie luisteren he.. nou toen ik thuis kwam verging ik weer van de pijn, ik de vk gebeld en die belt me terug tussen 12 en 2 dus ff afwachten nog. ben benieuwd wat zij me adviseerd.
    allemaal sterkte(K)
     
  11. iets nieuws

    iets nieuws Niet meer actief

    Nou wat een stelletje bij mekaar zijn we zeg!

    Heb ook inderdaad zoiets van, nog 7 weken en dan tijdens je verlof zo zijn.'

    Ga over een week naar de vk en ga het ook nog maar eens aankaarten. Vorige week zei ze dat het kwam van te hard werken, maar dat gaat er bij mij nu niet meer in na een week vakantie.

    Hoop dat jullie vannacht allemaal lekker kunnen slapen.

    Paracetamol helpt bij mij ook, maar dat kan nooit goed zijn voor je kind.

    Groetjes Kim
     
  12. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hier nog eentje die wel zou kunnen janken van de pijn en frustratie omdat het niet overgaat!

    Ik heb pijn, net naast mijn wervelkolom, ter hoogte van mijn lever. En pijn aan mijn lever heb ik ook, vraag mij af of er een verband is.
    Echt om gek te worden!

    En al je dan in het ziekenhuis bent dan raden ze je een goed warm bad aan, neem een dafalgan, gebruik een kersenpitkussen.. :rolleyes:

    Ik zou die kersenpitkussens in hun gezicht kunnen gooien, zo beu ben ik dat gehoord, vooral omdat het NIKS helpt allemaal! :evil:
    Gelukkig heeft mijn gyn mij kiné voorgeschreven, dus met een beetje geluk helpt een massage. Ik hoop het!

    Succes aan allen!
     

Deel Deze Pagina