Ik zit vol in strohalm modus. 13-11 punctie 17-11 tp 2 embryo's 23-11 10 dpo, 7 dagen na tp....... zeer vage streep buiten de tijd 25-11 12 dpo, 9 dagen na tp....spier wit 27-11 14 dpo, 11 dagen na tp.....niet zwanger volgens clearblue blue digital zonder indicator Ziet er weinig hoopvol uit. Ik moet 16 dpo testen van de kliniek en dan 18 dpo weer....verwacht er weinig van. Heb afgelopen zaterdag een hele felle steek gehad in m'n lies. Ik heb wel steeds buikpijn, soms voelt het ongi achtig, maar meestal voelt het als of alles heel langzaam op spanning gaat staan en dan langzaam weer ontspant. Ook heb ik erg veel waterige afscheiding. Voel het af en toe echt lopen en denk dat ik dan ongi wordt. Gebruik nog steeds utro. Bij mij houdt het ongi tegen. Wie o wie heeft eerst witte tests gehad en pas na 14 dpo positief getest?
Och jee Roosje, wat spannend zo. Ik zou zeggen, zolang je niet ongesteld ben blijft er een kans, maar je zegt dat de utro de menstruatie tegenhoudt? Ik hoop volop met je mee dat het toch raak is hoor!
Hey Roosje ik heb het wel gehad heb op een Donderdag negatief getest na een verse tp (ivf) en dacht Zaterdags van ach gooi er nog 1 testje tegen aan omdat ik dan zoiets had van dan kan ik wel stoppen met de utro want die hield bij mij de menstruatie ook tegen en tot mijn verbazing was die hardstikke Positief! Ik hoop voor jou dat dat ook zo is! Succes!
Ik heb gisten 11 dagen na tp ook negatief getest (14 dpo) Moet morgen weer testen...geloofde r niet meer in, maar na jou berichtje en die van nog een paar hier toch weer een beetje hoop. Thnx
ja....maar had bloed bij het afvegen van het test plasje.... inmiddels goedkeuring om gelijk door te gaan met de cryo ronde
Met ivf heb ik geen ervaring maar wel met IUI. Op nod testte ik negatief. Maar er kwam geen ongi. 2 dagen na nod een heel licht streepje, die geleidelijk steeds donkerder werd. Na een week een mooie duidelijke streep, maar helaas werd het de dag erna een Mk. Dus het kan zeker nog!! Hou de moed erin!