Hallo Groei ging altijd langzaam maar kilo in bijna 2maand en 1 week is toch netjes? Op cb zeiden ze lachend hij behoort bij de kleintjes Krijgt nu ook meer andere voedingsstoffen zoals naast groente nu ook aardappel en vlees en toetje en af en toe brood wat die dan laat staan vd fles is prima hoe zit t eigenlijk gaat lengte en gewicht in 1x of is het of gewicht dan lengte? Met 6mnd 1 week 5430 en bijna 60cm vind ik op zich netjes mag nu extra dingen verhogen en wat die dus op kan vd fles drinkt die op en laat die teveel staan mogen we minderen als we maar minimaal 400 aanhouden met nr 2. Hij is blijkbaar meer een eter via lepel als een flesdrinker Overigens 6wkn te vroeg 2170 /42 cm
Volgens mij wel hoor gaat hij wel omhoog in het lijntje? Mijn dochter heeft ook alles liever dan de fles......
Mijn dochter was van vergelijkbare grootte en gewicht. Zowel bij geboorte (niet te vroeg en wel te licht) als bij 6 maand. Van haar kan ik geen leeftijd corrigeren. Maar het lijkt mij netjes zolang ze in hun eigen curve het lijntje volgen.
Volgt zijn eigen lijn wel -2.5 staat niet stil of naar beneden ook niet richting boven Ze zeiden wel dat alles nu minder hard groeit gaat trouwens lengte en gewicht altijd samen omhoog?
Ja meestal wel. Hier een kerel met 35 weken woog 3110 ondertussen 4 maanden 7995 terwujl hij niet eens zoveel flesvoeding krijgt
hier gaat de lengte veel harder dan het gewicht.ze komt iets van een 200 gram per maand aan. maar groeit altijd 2 tot 3 centimeter per maand. ze zit nu denk ik op 75/76 cm en 7700/7800 gram. wordt volgende week 17 maanden. en ze mag ook alles liever dan de fles
Wow mooi geboortegewicht zeg met 35wkn inhaalslag of hoe ze het noemen heeft hij niet gehad ze verwachten ook niet dat hij dat gaat doen @vondebs mooi gegroeid als ik aan je onderschrift zie hoor Ben wel erg nieuwsgierig hoe hij zal zijn over half jaar of het dan nog een ukkie is hihi