Aambeien welke zalf ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Feline31, 7 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Na de bevalling van de oudste kreeg ik een aambei. Maar ging snel weer over. Naja niet weg maar niet pijnlijk meer.
    Nu 17 weken zwanger van nr2 en enorme last van deze aambei! Een week neusspray geprobeerd maar helpt niet voldoende. Welke zalf mag ik gebruiken tijdens de zwangerschap ?

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Curanol zalf

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Sperti.

In de bijsluiter staat wel dit:

Zwangerschap en borstvoeding
    Sperti Preparation H, aambeienzalf kan - voor zover bekend - zonder bezwaar overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt tijdens de zwangerschap en het geven van borstvoeding.
    Vraag uw arts of apotheker om advies voordat u een geneesmiddel gebruikt.

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Curanol! Ik zweer trouwens ook bij neusspray, dat helpt bij mij toch het beste. Vervelend dat dat nu niet gaat. Vezelrijk eten kan ook goed helpen, zodat je ontlasting zacht blijft.

5. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Dank. Kan ik curanol bij drogist halen ? @Jiseb ontlasting is erg zacht en ligt het niet aan.. heb vooral eind vd dag erg last. Als ook de onderbuik wat zwaarder wordt. Dus denk ik toch een beetje dat de boel drukt zeg maar.

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik heb het gehaald bij de apotheek, maar ik verwacht dat ze het ook hebben bij de drogist. Veel sterkte, het kan zo enorm akelig zijn.

Deel Deze Pagina