Hallo, als mijn vraag hier niet goed staat, excuus... In november heb ik een keizersnede gehad. Ik heb iets meer dan 5 weken gevloeid wat eindigde met oud bruin bloed. Ergens in die periode voelde ik wel pijn in mn buik wat ik altijd rond mn eisprong voelde en zowaar kreeg ik een paar dagen nadat t bruin helemaal gestopt was helder rood bloedverlies (menstruatie?) Dit begon 29 december en duurde 5 dagen. Toen weer die buikpijn en een ovulatietest gedaan die op een haar na positief was. Sinds vandaag weer helder rood bloedverlies. Kan dat wel??? Of moet ik gaan denken aan een placenta of vliesrest? Ik begin me nu toch af te vragen. Ik voel me verder goed maar dat hoeft misschien niks te zeggen...keizersnede bijna 8 weken geleden... Bedankt alvast!
Dat is wel heel kort op elkaar ja.. Ik heb na de geboorte van dochter 1x een cyclus van 19 dagen gehad, dus wie weet was dit echt gewoon een hele korte cyclus bij jou, maar als je je zorgen maakt zou ik die uiten bij een arts, daar zijn ze immers voor.