Kilo Uniform Tango!!!! omo wit...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Boef12, Jan 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    ik kan de teleurstelling zo goed voorstellen!

Bij de eerste was ik in ronde 2 zwanger,

Sinds dec. 2015 bezig voor een 2e, in ronde 9 pas zwanger wat een miskraam werd met 5wk
    Nu inmiddels aanbeland in de 14e ronde in totaal, en heb ik dinsdag een afspraak bij de gynaecoloog voor onderzoeken of er wat mis is..

Het is zoo onwijs frustrerend, dat je zo snel zwanger werd geeft blijkbaar geen garanties voor de toekomst

Ga je niet schuldig voelen tegenover anderen, huilen mag boos zijn mag echt waar :) en dit forum is er toch voor iedereen om zijn frustraties te uiten

Hopelijk snel een positieve test voor je
    xx

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Onze eerste dochter was ook ronde 1 meteen gefixed😜 Tweede duurde een half jaar.. heel normaal, maar ik herken je gevoel hoor!

Gooi er lekker wat wijn in, verwen jezelf met een reep Tony Chocolonely (mmmmm) en weer verder!

Dikke knuffel

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oh vooral die oranje tony chocolony. Haha.

Maar jeetje, hoor je toch best vaak he, dat het bij een tweede langer duurt. Bij de eerste duurde het bij mij in totaal 9 maanden maar had wel een miskraam tussendoor gehad. Dus eigenlijk 2x toe binnen 3 maanden zwanger. Hoop nu eigenlijk dat dat weer gebeurt!

Edit: Hoop natuurlijk niet op weer een miskraam. Ik las het na en dacht, mm staat er een beetje raar. Maar bedoel dat ik binnen 3 maanden zwanger raak. We zijn nu sinds 28 november bezig dus hoop dan snel zwanger te zijn.

Share This Page