Nog geen kg aangekomen, alleen nog maar afgevallen (7,8 kg om precies te zijn). De kleine (vr)eet van mij zei de vk mij.
Ik ben eerst wat aangekomen en nu gaat het er weer af, alles bij elkaar nu misschien en kleine kilo zwaarder.
Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen. Ik ben ook gestopt met roken dus misschien heeft dat ook wel een invloed. De vorige keer dat ik gestopt was met roken was ik in twee weken tijd 5 kilo aangekomen, maar was toen niet zwanger.
Ik was eerst 2,5 a 3 kilo aangekomen en dat is er weer bijna allemaal af gegaan, nu ben ik in totaal een kleine kilo aangekomen.
Ik ben nu ruim 32 weken en ben 13 kg aangekomen. Vanmorgen zag ik wel dat je mijn ribben kan tellen, en dat is eeuwen geleden dat ik mijn eigen ribben heb kunnen tellen. Iedereen zegt dat ik heel slank ben geworden overal behalve mijn buik. Ik ben echt alleen in mijn buik zwanger, echt een bolletje of liever gezegd een bol.
ik was eerst 2 kilo bijgekomen en gisteren bleek dat ik 3 à 4 kilo vermagerd ben! Ons kleintje is wel goed gegroeid en aangekomen dus ik ben vermagerd! Wat me al jaren niet lukte gebeurt nu zonder dat ik er iets voor doe! hahaha