Hoi hoi, Sinds ik gestop ben met de pil, ben ik echt een aantal kilo's aangekomen. En dat terwijl ik niet meer eet / snoep. Ik slokite de pil micronygon 30. Wie heeft dit ook? Het is echt niet leuk, pas nieuwe kleding gekocht, waarvan de broeken nu al niet lekker meer zitten. Gr Sannie1981
ik ken dit mijn ha denk dat het door foliumzuur komt daar kan je schildklier minder snel van gaan werken. ik denk dat ik nu aan het dr. frank dieet ga het is niet moeilijk zeggen ze en het is weer eens iets anders. ik weet alleen niet of je mag afvallen als je een zwangerschapswens hebt
hoi hoi, ik zat zelf ook al aan t frank dieet te denken,maar ook bij mij kwam de vraag naar boven of dit wel goed is als je bezig bent om zwanger te worden. maar die kilo's aankomen is ook echt niet leuk meer!!!
ik herken het niet zo...kwam meer aan toen ik met de pil begon...wel merk ik dat ik qua spanning aan het einde van de cyclus mezelf niet moet gaan 'belonen' met eten... wat betreft afvallen, dat moet je eigenlijk wel zoveel mogelijk voor het zwanger raken doen, schijnt vooral bij een eerste kindje schadelijk te kunnen zijn door afvalstoffen? weet het niet precies meer, maar zoiets zei mijn vk destijds....
ook ik ben aangekomen 5 kilo zelfs! ben nu op dieet.... heb sinds deze maand ook last van pukkels. is de pil dan nu uitgewerkt?beetje rare vraag maar vraag het me toch af..
en ik denk dat afvallen nu nog wel mag, het kan nog zo lang duren voordat je zwanger bent, zolang wil ik niet met die extra kilo's lopen
nee...precies, zo denk ik er ook over hoor! ben nu ook gewoon weer aan het (proberen te) afvallen... alleen als je straks zwanger mag raken is het niet goed om meer te lijnen..
Als ik dan toch wil gana proberen die extra kilo's er weer af te krijgen, wie heeft er dan een goed dieet voor mij?? of hoe proberen jullie af te vallen?
Ik probeer ook af te vallen en ik doe dit gewoon door calorieen te tellen. Ben ik een week al 2.7 kilo afgevallen dus gaat lekker! Hou trouwens alles bij op deze site: Eetmeter - Home
ik doe het door minder te eten/snoepen, en als ik savonds zin in iets heb, dan eet ik fruit of toasje filet american. geen zakken chips, koekjes, chocola meer voor mij!
Ja, het komt mij heel bekend voor! In een jaar tijd, sinds ik ben gestopt met de pil, ben ik ruim 20kg aangekomen, en kreeg het er met geen mogelijkheid af.. At niks anders als daarvoor, maar kwam wel in rap tempo aan! En weet nu sinds een week dat m'n schildklier dus niet goed werkt... Heb al meerdere dingen geprobeerd, en elke keer ging er wel wat af, maar het kwam er ook zo maar weer bij in een paar dagen. Heb een poosje South Beach gedaan, maar dan sta je 3-5 keer per dag achter het aanrecht, niet leuk dus. Ook al een poosje alles bijgehouden in de eetmeter (voedingscentrum), en daaruit bleek dat ik altijd rond zo'n 1500 kcal zat.. Dus dan hoor je af te vallen, maar ik kwam ook gewoon aan. Je moet een dieet kiezen die goed bij je zelf past. En als je zwanger bent mag je niet meer lijnen omdat er dan idd afvalstoffen in je lichaam zitten die bij de beeb in het bloed kunnen komen. Is niet alleen bij een eerste kind zo, maar bij elke zwangerschap. Dus als je wilt afvallen moet je dat doen vóór of ná de zwangerschap. Mijn FA vertelde dat veel meiden aankomen als ze beginnen met de pil (heb ik geen last van gehad) en dat sommige aankomen als ze stoppen met de pil.. Het komt dus vaker voor.
ik ben juist aangekomen toen ik aan de pil begon, nu pas net gestopt dus weet niet wat er nu gaat gebeuren. Ik deed aan Zumba heeft wel geholpen en bij mn zus ook heel goed die is ebhoorlijk wat kilos afgevallen die ze nog had overgehouden van de zwangerschap.
Ik heb er nooit zo bij stil gestaan maar ik ben ook het nodige aangekomen nadat ik gestopt ben met de pil. Gestaag gaat het er bij mij nu weer af, door gewoon wat bewuster te eten. Dus de maaltijden goed verdelen over de dag en niet al te vette tussendoortjes, genoeg avondeten nemen zodat ik 's avonds niet nog eens aan de snaai ga en als ik dat wel doe is het iets van een appeltje of popcorn (zelf gepoft)
ik herken dit ook maar denk ook dat het een beetje komt omdat je onbewust denk ik hoef niet meer zo op te letten want als ik zwanger ben doe ik dat ook niet meer. Betrap mezelf daar wel een beetje op.
Ik ben juist afgevallen, in december gestopt en nu al 2 kilo kwijt, bij de vorige keer dat ik stopte was dat trouwens ook, ik ben er alleen niet zo blij mee aangezien ik al aan de magere kant ben.