Hallo Allemaal! Ik zit een beetje met een dillema. Ik probeer niet zwanger te worden en ben nog gewoon aan de pil. Ik moest vorige week eigelijk ongesteld zijn maar ik begin nu een beetje bang te worden. Zo`n anderhalve week voordat ik ongesteld moest worden had ik een beetje bloed verlies waarvan ik nog bij mezelf dacht dat het er anders uitzag dan normaal maar verder had ik er geen aandacht aan geschonken. Ik vond het vreemd dat ik al ongesteld was geworden terwijl ik aan de pil ben. Dus dacht ik stop wel met de pil en begin wel aan een nieuwe strip als het voorbij is. Nou was het maar 1 dag. (daarna nog een klein beetje bloedverlies) Maargoed ik dacht nou dat kan een keer gebeuren dus verder geen aandacht aan geschonken. Todat ik van de week telkens moest overgeven `s ochtends enlast van hoofdpijn had. Terwijl ik me verder gewoon prima voel ben gewoon gaan werken enz. Maar nou begon me vriend gisteren opeens dat hij vind dat ik anders doe. Hij zei dat ik om rare dingen moest huilen en dat ik veel aanhankelijker ben dan normaal. Dat zetten me dus aan het denken en nou heb ik smptonen gelezen en het komt wel beetje overeen allemaal wat moet ik doen? Liefss
Je bent overtijd...dus IK zu gewoon ff een test halen. Dan weet je het zeker en blijf je niet in de stress zitten. Vervelende is dat prille zwangerschapskwaaltjes héél veel weg hebben van gewone nPMS klachten, dus een test geeft veel meer duidelijkheid! Haal die goedkope van 2 voor 5 euro ofzo van Kruidvat. Die doen het hartstikke goed en..laat je even weten hoe de test uitviel?
Ja ik twijfelde of ik zeg maar nu een test moest gaan doen of dan zou moeten wachten maargoed. ik ga wel bestellen en laat het wel weten hoe het afloopt. Harstikke bedankt voor de reacties
Trouwens. ik heb vandaag al heel de tijd last van zon zweverig gevoel. Heel licht in mn hoofd zeg maar. Weet iemand of dat normaal is ? =)