Hebben jullie dat ook? Dat jullie bang zijn om t kindje in je buik te 'pletten' door de bewegingen die je maakt? Ik heb het vooral als ik bezig ben met schoonmaken. Dan moet ik regelmatig bukken en dingen tillen en opruimen. Maar ook als ik bv mijn schoenen aan/uit moet doen. Kan dit allemaal geen kwaad?
Het kan allemaal geen kwaad! Je kindje zit lekker in t vruchtwater en als de beweging vervelend is zul je t niet zo snel n tweede keer doen.. Mn vriend is bang dat we de baby pletten tijdens de sex,m buik mag dus niet meer tussen ons in zitten
Nee hoor en mijn jongens zien er heel normaal uit hihi Begrijp je gevoel wel heb ook wel eens gedacht vooral met schoenen aan doen op het eind oe arm beebje.
Nee hoor... ik lig zelfs nog op m'n buik als de kleine dat toe laat Ik slaap gewoon het allerlekkerste op mijn buik, maar soms is de kleine het daar niet mee eens en gaat flink schoppen, dan ga ik maar op m'n zij liggen, want op die manier slaapt het ook niet lekker op m'n buik Maar maak je er niet druk om, als je kleine het echt niet prettig vind merk je het wel
Dat gevoel verdwijnt vanzelf. Ik lig hier nog regelmatig lekker op mijn buik, maar ga wel verliggen als baby druk wordt Baby geeft zelf wel aan als het niet goed ligt/zit/wat dan ook. Pletten doe je niet, maar het kan je soms wel een ongemakkelijk gevoel geven.