Hoi meiden, Ik ben 38 weken zwanger van m'n 2de kindje. Mijn meisje ligt al heel erg diep ingedaald en zit ook al goed vast in m'n bekken. Nou is de vraag.. ik heb erg steken in m'n vagina en soms ook een drukkend/zeurend gevoel bij clitoris en vagina zelf alsof t er onder uit zakt allemaal. Nou ken ik dat 2de na de bevalling van m'n dochter maar die steken kan ik mij niet herinneren. Indalen lijkt t mij niet te zijn want ze ligt dus al vast en heel diep.. Iemand enig idee ? Liefs PandaBeertje
Ik heb bij mijn eerste wel tot aan de dag van de bevalling die steken gehad. Dus ook al toen de baby al ingedaald en vast lag. Had ook lang het idee dat hij eruit viel toen. volgens mij komen die steken ook door het hoofdje wat drukt op bepaalde zenuwen. Zeker als het even een beetje om zijn as draait. Heb nu ook steken steeds. En druk naar beneden. Vorige keer iets ingedaald, maar nog niet vast. Vandaag echo, dan hoor in hoe ze er nu bij ligt.
Hier was het het hoofdje dat inderdaad op bepaalde zenuwen drukte. Na de bevalling heb ik nog best een lange tijd last gehad van dat drukkende gevoel.
.dat drukkende gevoel kan ik wel verklaren idd. Maar zit meet met dat steken, alsof ze er met een mes in lopen te porren..
Ik heb precies hetzelfde! Kan me die steken ook niet herinneren van de vorige keer, de druk wel. Ik dacht dat het de baby is die misschien met zijn hoofdje draait om zijn as en dat dat pijn doet.
Op internet lees je dat het heel vaak voorkomt er er gewoon bij hoort... Ik zou me geen zorgen maken en het gewoon uitzingen.
Hier ook bij m'n eerste zwangerschap rond een week of 35 erge steken alleen pas tijdens de bevalling was de baby aan t indalen. Dus het is een rot gevoel maar je doet er niks aan.
Ik heb vaak het gevoel alsof er meg messen in schaambeen gestoken wordt. Bij komt komt dit echt van bekkenklachten. Heb dit ongeveer 1,5 jaar na geboorte van eerste steeds tijdens menstruatie gehad, uiteindelijk op afvies osteopaat gestopt met pil en de klachten waren over. (Had tijdens zwangerschap we bekkenklachten en ook veel last omdat ze met 31 weken ook al diep in t bekken lag ingedaald) Ben nu 24w in verwachting en had met 16 w alweer die pijn, behandeld door smosteopaat en tot nu geen last meer van dat stelende gevoel.