extreem hongerig / misselijk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kimberly 33, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Had het in mijn eigen topic al gevraagd maar eigenlijk niet echt een antwoord gekregen, hoop dus hier wel want word er gek van.

Zaterdag avond miskraam, voor die tijd geen zwangerschaps kwalen behalve pijnlijke borsten.
    Na miskraam ben ik nu telkens misselijk en extreem hongerig , tja en moe maar dat laatste kan ik nog begrijpen en borsten tja het zakt wat af vermoed ik.

Wie kent dit, het is geen Emo eten , ik heb gewoon echt honger, gister andijviestamppot gegeten en na 2 uur weer honger, met broodje eten na een uur weer honger, en dit begint Sochtends met het openen van de ogen.
    Niet eten is misselijk worden wel eten kans op misselijk gevoel.
    Temp weer en vanochtend was het 37.3 , niet alarmerend dus.

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    #2 Kimberly 33, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt: 10 dec 2014
    Niemand dit meegemaakt?

Net de gynaecoloog maar gebeld maar die kende het dus ook niet heel fijn :(
    advies vaak kleine hapjes eten op een dag, tja dat doe ik al maar het is zo niet leuk meer.

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

Niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat stress/angst hier ook wel invloed op kan hebben. Dat vreet letterlijk energie.

Sterkte

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Dat is het probleem dat heb ik dus niet.
    Dit was mijn eerste miskraam, de dag dat dat gebeurde ja toen voelde ik me goed k*t maar dat heb ik niet meer.
    Ben vrij nuchter ingesteld en ja het kan eens gebeuren helaas.

Dus stress of angst is het niet

5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hoe staat het met jou ijzer, ijzer te kort kan ook zulke klachten geven

6. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik heb geen idee eigelijk, bloed prikken heb ik ook niet gedaan.
    Bedankt voor je input kan daar wel even om vragen bij de gyn om dat de laten checken

7. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey, misschien kan je bloed laten prikken om je hcg te meten? En dan over een week weer? Dan weet je of het wel goed daalt. Je bent niet gecurreteerd toch?
    Ik herken het nl wel maar wil je niet bezorgd maken. Het kunnen ook nog gewoon de hormonen zijn hoor.

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Nee het is vanzelf gegaan
    bloeding is bijna gestopt maar mijn lichaam voelt ellendig aan, totaal geen energie.

De misselijkheid houd ik nu weg met augurk eten, dat werkt, heb ik het idee van .

En snap t dat het de hormonen kunnen zijn , maar vind het zo raar dat ik tijdens de zwangerschap nergens last van had en erna wel.

9. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou echt even bloed laten prikken meid. Dan kan je iig dingen uitsluiten.

10. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Heeft een echo bewezen dat je niet meer zwanger bent?
    Sterkte!

11. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Je zou ook een test kunnen doen. Waarschijnlijk is hij nog positief maar als je nog zwanger ben zou hij moeten knallen. Als hij lichter is, is alles misschien weg. T Geeft geen zekerheid maar ik het willen weten.

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Dinsdag echo, verder geloof ik niet dat ik nog zwanger ben, voel mijn borsten nog wel maar minder dan hiervoor.

Ik wacht dinsdag wel af, met kan ik toch niet doen op dit moment.

Kwa misselijkheid en hongerige gevoel heb ik aardig onder controle door de hele dag kleine hapjes te eten, rijstwafel bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina