Ik zou zeggen ga lekker leven!! Je eet super gezond. En het gaat er toch om hoe jij je voelt. Die kilo's gaan er straks wel weer af. Heb ook altijd gehoord dat je niet mag lijnen tijdens je zwangerschap. Succes ermee.
Hihi zo een lekker pak frieten lijkt alvast héééééél verleidelijk ) Maar tis waar, mijn gyn is niet goed wijs.. Ik eet niet voor 2, ik eet gewoon en gezond. Ik mag best fier zijn op mezelf en op dat buikje. en op die beeb die zo hard zijn/haar best doet.
lotteke, wat ik je wel wil zeggen is dat je je echt wel meot beperken tot max 2 stukken fruit per dag, hier zitten namelijk heel veel verborgen suikers in die veel in gewicht kunnen schelen, voor de rest wil ik ook maar even zeggen dat die gyn zijn kop moet houden en desnoods zijn licentie moet verliezen als hij 14 kilo op 33 weken teveel vindt !!!
Onbegrijpelijk van je gyn.. Je komt sowieso kilo's aan en dan vind ik 14 kilo nog niet eens veel bij 33 wkn! Je draagt wel een kind + vruchtwater en die tellen ook mee bij je gewicht. Ik ben ook max 15 kilo aangekomen maar daar zei me vk er niks over... Eet en drink zoals je het altijd al gedaan hebt en niks van je gyn aantrekken... Zolang je maar gezond eet is het goed meid!
Wat een rare gyn Ik was tot een week of 33 a 34 nog maar 9 kilo aangekomen, de laatste weekjes nog eens een kilo of 7, daar kan je gewoon niks aan doen. Als je gezond eet e.d zou ik me nergens zorgen over maken hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat je gyn je heeft geadviseerd om op dieet te gaan. Diëten is potentieel schadelijk voor je kind en voor jou dus dat zou een slecht advies zijn. Op je eten letten is een ander verhaal. Als de gyn de indruk heeft gekregen dat je overeet (eet voor twee) kan hij / zij inderdaad een advies geven om op te letten of wanneer je bijvoorbeeld veel vocht vasthoudt. Als jij van jezelf weet dat je gewoon gewoon, gevarieerd eet dan hoef je niets te doen. Sommige vrouwen komen veel aan, andere weinig. Tijdens mijn vorige zwangerschap zat ik met 33 weken al op 18 kilo (heeeeeeel veel vocht) en nu zit ik met 33 weken op net onder de 10 kilo.. Mijn eetpatroon is niet anders maar ik hou dit keer weinig vocht vast. Sterkte, laat je niet gek maken. Dik ben je vast niet.. zwanger wel!