Dames, lees dit maar eens. Let wel, het is een artikel uit de telegraaf, dus ik weet niet wat het waarheidsgehalte is http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_re ... tml?p=14,2
Daar zit denk ik wel een kern van waarheid in. Vooral dat de man dan 50% meer spermacellen aanmaakt als hij echt geniet. En ja als je supergraag een kind wilt en sex meer een taak word dan een lust/liefkozing dan nemen die spermacellen enorm af.
Ik heb het artikel (nog) niet gelezen, maar hier klopt het wel! Zwanger raken lukte hier niet, ook met clomid en weet ik het. We hadden pauze gehouden en toen trouwen en op huwelijksreis gegaan. Nou daar hebben we wat afgen**kt En tadaaa zwanger terug.
Hah mijn man duwde dit dus ook onder mijn neus en gaf de subtiele hint dat we maar eens de kleine een nachtje moesten laten gaan logeren
Ja, daar geloof ik zeker wel in. Wij zijn allebei gek op sex ( met elkaar) en waren de eerste keer direct zwanger,
Zou dat dan de reden zijn dat het zaad bij ons gewoon door 'alles heen schiet' haha... I don't know, maar geloof er wel in !
Hier ook! hoewel dit natuurlijk niet betekent dat stellen die niet (snel) zwanger kunnen worden geen opwindende sex hebben.
Even kijken. Baby slaapt , hubbie is net thuis, het regent. Er is geen zak te doen. HMMMMMMM, Zo terug ga even spannend doen
haha zal vanaaf eens tegen mannetje vertellen dat wij dus geen spannende sex hadden (we hebben er een jaar over gedaan)
Er zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten. Maar denk dat er wel even bij vernoemd moet worden dat het geld voor 'gezonde' stellen. Als de zwemmers slecht zijn, kan de sex nog zo spannend zijn.....