hoi gisteravond op opsporing verzocht een 28 jarige vrouw werd sochtends overvallen in haar woning hierbij werd haar 3 maanden ouden zoontje bedreigt de jongens wilden geld..... :x de vrouw had niks en zei dit...... tevens renden ze naar de babykamer en zetten een mes op de keel van de 3 maanden ouden baby de vrouw heeft sieraden gegeven wat moet je dan als je niks in huis hebt haar helen huis was over hoop gehaald dit heeft me echt aangegrepen gewoon hoe kan je in gods naam zoiets doen? het is gewoon eng om savond zo de deur open te moeten doen al die raren dingen gebeuren steeds vaker
ja indd hoe kan je zoiets doen.... het greep me zo erg aan gewoon het zal je zelf gebeuren pffffff daar hou je toch een trauma van over!
wow inderdaad wat vreselijk zeg! ..... heb het "gelukkig" niet gezien word altijd erg emo van dit soort berichten en kan er erg over in gaan zitten.
Zo eng is dat zeg. Als hier de bel 's avonds gaat, dan doe ik niet open. Iemand die langs wil komen weet wel dat ze moeten bellen van te voren ('s avonds dan he). Onze deur heeft matglas en we hebben geen ramen daar, dus ik wil eigenlijk wel zo'n spiekgaatje hebben, dat ik nog een ietsiepietsiebeetje naar buiten kan kijken
Te ziek voor woorden om een mes op de keel te zetten van een 3 maanden oude baby. Wil niet weten hoe de moeder zich moet hebben gevoeld op dat moment.
ja maar iedereen zegt altijd ''ik doe 's avonds de deur niet meer open'' maar overdag gebeurt dit ook steeds vaker hoor, juist omdat het dan onopvallender is.. hier ook een inbreker overdag in huis gehad, terwijl ik thuis was.. en dat kan zowel overdag als savonds gebeuren... die mensen van tegenwoordig.. mes op de keel zetten van een 3 maanden oude baby.. zijn echt helemaal doorgeslagen! word er gewoon aggressief en verdrietig van..!
Pfff ze zijn wel helemaal losgeslagen he die criminelen van tegenwoordig! Je zet toch geen mes op de keel van een 3maanden oude baby
bah wat erg! ik ben blij dat mensen niet zomaar bij ons binnen kunnen in het gebouw. Wij moeten de deur open doen via een intercom en gelukkig kan die deur niet open blijven staan.
vond het echt heel erg maar ik vond het ook een beetje vreemd. Waarom stond haar adres op dat briefje? Mensen komen toch niet zomaar geld bij je zoeken? Ik laat helemaal niemand binnen zonder afspraak. Je hoort de meest rare dingen. Maar wat een vreselijke lui zeg....een mes op de keel zetten bij een babny