Inderdaad. Ik vind Kimberl(e)y echt een tokkienaam, sorry. Maar dat komt vast door een familielid van me die zo heet en uit "zo'n" milieu komt. Ik ken namelijk ook een paar heel aardige, nette Kimberleys maar toch heb ik er een nare associatie bij. Sowieso vind ik de schrijfwijze Kimberly, zonder e aan het eind, het nog erger maken...
Haha dat was ook een beetje wat mij ervan weerhoud vandaar ook de vraag hier Zie ook de meeste die Kim zeggen dat bevestigd toch weer een mijn keuze voor Kim. Las iemand die zei dat Kim niet anno 2016 is, maar waarom zou Kim in 2016 niet meer kunnen? Vind het een tijdloze naam eigenlijk. Ben persoonlijk ook niet echt van 'trend namen'. Ieder z'n eigen mening natuurlijk en zal mijn gedachten op de naam ook niet veranderen erdoor maar vraag het mij af
Kan best hoor, vind het gewoon in de categorie Mark, Sanne en Tim vallen. Tijdloos inderdaad dus. Overigens heb ik die negatieve associatie bij Kim absoluut niet, vind het alleen een ietwat saaie naam. Alsof je zeg maar nou eenmaal een naam moest bedenken voor je baby en dan maar een dertien in een dozijn naam hebt gegeven omdat dat wel zo makkelijk is (niet vervelend bedoeld overigens! Ik weet zelf als geen ander juist hoe lastig het kan zijn als je een 'aparte' naam hebt, dus een makkelijke tijdloze naam heeft ook wel z'n voordelen).
Kim vind ik vreselijk, half mannelijk Azië heet zo en dan ook nog die vriendelijke leider uit Noord-Korea. Zou ik m'n kind nooit naar noemen, net als je je kind adolf zou noemen. Kimberley vind ik ook niet mooi, veel te lang en ordinair(sorry) maar dan toch veel liever deze.
Geen! Beiden palper namen die je in een bepaald Mileu hoort wat ik miet wil waar mijn kind mee geassocieerd wordt!