Kim, leuk! Ik vind de associatie met Adolf iets wat ver gezocht en ook wel een klein beetje een belediging naar de kimmen onder ons....
Wel eens gehoord van Kim Yung uit Noord-Korea? Net zo'n grote misdadiger als de bovengenoemde. Ik denk daar gewoon aan bij die naam en vind het ook een mannen naam.
Wel eens gehoord van Kim Jung un uit Noord-Korea? Net zo'n grote misdadiger als de bovengenoemde. Ik denk daar gewoon aan bij die naam en vind het ook een mannen naam.
Sorry maar ik moest ook meteen aan die leider van Noord Korea denken. Daarom zou ik nog eerder voor Kimberley gaan. Hoewel dat vaak als een aso naam word gezien
Haha nou idd! Vind Kim ook echt geen jongens naam, ja in Azië misschien maar goed daar wonen we niet Ik heb niet het een associatie met die dictator..
Tsja zo kan je wel doorgaan, zo betekent Sem in het Arabisch gif en bij de naam Floor moet je ook maar niet denken aan de betekenis in het Engels.
Ik vraag me af waarop je baseert dat dit een mannennaam is? Het is gewoon een achternaam in Korea dus ook voor vrouwen. Ik ken wel iemand die zo heet, een vrouw dus, met haar achternaam.
Ik vind Kim best stoer voor een meisje. En niet helemaal niet saai, dan denk ik meer aan top10 namen. Wel jammer dat het een unisex naam is, ik ken ook een Hollandse man die zo heet. Maar dat het in Azië als achternaam voorkomt zou mij niet weerhouden.
Ik vind Kimberl(e)y een uiterst ordinaire naam. Kim vind ik saaiig, maar heb er geen verkeerde associaties bij.
Ik heb absoluut niet de associatie met Korea. Kim is namelijk daar een achternaam ipv een voornaam: "Kim is verreweg de meest voorkomende familienaam op het Koreaanse schiereiland. 21,6% van de Koreanen heet zo. Jong-un schijnt een vrij gangbare voornaam te zijn. Het is niet bekend hoeveel Kim Jong-uns er in Noord-Korea zijn of waren." Daarnaast heeft die idioot het gebruik van zijn volledige naam verboden, en krijgen kinderen met die naam een verplichte naamsverandering.... maar dit terzijde Kim is een prima naam, die een tijdje heel populaire is geweest. Bij mij in de klas zat vroeger altijd wel een Kim. Nu hoor je het een stuk minder bij baby's. Persoonlijk vind ik Kimberley iets minder mooi, en zou ik dus voor Kim gaan. Gewoon kort, stoer, tijdloos. Niets mis mee hoor!