hoi hoi Mijn prinsesje is ziek het begon gisteravond ze kwam beneden om te plassen en begon meteen dat ze oorpijn had. Nou plas gedaan en weer naar bed gebracht maar nope ze had teveel pijn dus heb ik haar bij ons in bed gelegd en ze is bijna de hele nacht wakker geweest. Dan sliep ze weer even en zo scheeuwde ze alles weer bij elkaar van de pijn. Heb haar al een zetpil gegeven en haar temp was vanmorgen om 9 uur 37,9 in vind het zo zielig. Ze slaapt nu lekker en ga zo nog even haar temp opnemen en als die te veel stijgt dan naar de dokter. Hoe kan het zo ineens op komen zetten iemand een idee ?
hallo oorpijn kan bij kinderen zo ineens opkomen, mijn dochter heeft al diverse keren acute middenoor ontsteking gehad. na 3x weer afspraak gemaakt bij kno arts (zij was met 2,5 jaar al keel en neusamandelen kwijt) en werd gelijk geadviseerd buisjes te laten plaatsen. (dit omdat de neusamandelen vaak de veroorzaker zijn van oor ontsteking en die bij haar al weg zijn) ze heeft de buisjes inmiddels al en ze heeft nergens last van gehad en tot nu toe ook geen oorpijn meer. vaak onstaat oorpijn ook door zwemmen in (tropisch) zwembad groetjes baby blues
hoi Ben gisteren ook met haar naar de huisartsen post gegaan en werd er vriendelijk ontvangen na de laatste keer met mij. Ze had allemaal troep wat uit het oor kwam en dat is een goed teken zijn de ha maar er zat ook wat bloed bij waar ik me zorgen om maakte maar dat was niet nodig zei hij. Vanacht had ze weer veel pijn en is dus weer bijna de hele nacht wakker geweest de koorst is wel wat minder maar ze ziet er niet lekker uit moet zo het oortje ook een beetje aan de buitenkant schoonmaken want er druipt eruit. Wordt nog wat ik mag er niet aankomen van haar. Over 5 dagen moet er geen rotzooi meer uitkomen zei de ha en over 2 weken moet ik naar de ha om te zien of alles goed is geheel van binnen in het oor. Hoop dat de pijn snel minder wordt want vind het zo zielig voor haar
ik kreeg van mijn moeder de tip om verwarmde baby of olijfolie in het oortje te druppelen, mijn zoontje was nog maar een half jaar toen hij ook oorpijn kreeg en ik moet zeggen het hielp wel!
Oeh, met olie zou ik toch uitkijken hoor. Dit is namelijk een heerlijke organische voedingsbodem voor bacterien, vooral als die met een lekker warm oortje in aanraking komen. Kunnen ze lekker gaan vermenigvuldigen en dan ben je veel verder van huis. Rust, zetpilletjes(tegen de pijn en/of koorts) en een antibioticakuur zijn vaak betere bestrijdingsmiddelen. Groet van kiki