Misschien leuk om er alvast mee te beginnen!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=7483
mijn zoontje (bijna 3)lag van de week op mijn buik en toen begon de baby te trappelen, ik hoopte dat hij het zou voelen maar zei niets, toen kwam hij ineens omhoog en zei helemaal glunderend: mama de baby doet snurken! lief hé!
Ahh, lief zeg! Mijn dochter en ik keken 's ochtends vroeg naar animal planet toen ze anderhalf was. De fase van de 'eendje kakak' en de 'hondje wahwah'. Ze zag een zeehond en bekeek hem uitgebreid. Na een paar minuutjes vroeg ze: ,,mama is?" Na mijn antwoord dacht ze even na en zei: ,,Zeewahwah!"
mooi he die kinder praat kan me nog herinneren dat mijn zoon altijd een mammag zei tegen een vrachtwagen mammag? ja ik zie de link hahaha not dus
Whaha ja heerlijk he! Mijn zoon(5) zegt eerdergister tegen eergeisteren, en hij kan het goed zeggen, maar vertikt het gewoon. Vorig zei hij ineens: mama, mijn hersentjes vervelen me (hij had hoofdpijn).
laatsts zat mn dochtertje van 3 al een tijdje naar mn buik te kijken zegt ze opeens mama laten we die baby maar ruilen dus ik vraag aan haar waarom dan , zegt zij nou deze zie ik niet heerlijk als ze zo bijdehand zijn
Mijn oudste dochter (5 jaar) heeft al overal verteld dat mama weer een baby krijgt, zo had ze dit dus ook aan een moeder van een kindje uit haar klas verteld toen ik net 12 weken was. Zij sprak me hierover aan en vroeg dus of het waar was en ik heb dit dus bevestigd. Daarna zei ze dus dat Linsey haar ook had verteld dat ze een broertje kreeg (wisten we toen nog helemaal niet) en dat hij Jonathan ging heten (wordt het niet hoor ) Ik ben toen hartelijk begonnen te lachen. Ze is namenlijk helemaal weg van de musical van Doornroosje (met K3) en je raad het al, Jonathan daar gaat Doornroosje mee trouwen. Tegen mij zegt ze ook steeds dat ze een Doornroosje wil en geen Jonathan, maar dat zij wel al weet dat het wel een Jonathan zal worden Mijn jongste meid (3 jaar) heeft graag chocolademouse, maar vorige week toen ze dit kreeg hoefde ze het niet Waarom dan niet vroegen wij??? Bah is poep van luier!!! kregen we als antwoord. We hadden inderdaad net haar luier verschoont omdat ze die goed volgemaakt had en leek er ook nog op, maar zij dacht dus echt dat wij dat vanuit haar luier in haar kommetje hadden gelegd Liefs Angela.
ow leuk zulke verhalen... Toen ik een tijdje terug foto's aan het kijken was met mijn dochtertje van toen ik zwanger was van haar. Zag ze die dikke buik,dus ik uitleggen dat zij daarin zat. Zegt ze ineens.....opgegeten heh??? En laatst hadden we het over broertjes en zusjes,ze wil graag een broertje en een zusje. Dus ik van "oja wil jij een broertje EN een zusje?" Ja zegt ze.....zullen we die nu dan even kopen???? zegt ze bloedserieus
hahaha lachen hoor! Heerlijk! Van de week was de grote neef van onze zoon bij ons, hij was aan het vertellen dat hij een halfbroertje of zusje krijgt en dat hij dat wel leuk vind, die van mij zo droog erbovenop: nou hoor, ik wil al zo lang een broertje of zusje maar ik mag dat niet van mijn moeder! Stond ff met mijn mond vol tanden
vanmorgen zat ik bij de dokter in de wachtkamer begint er meisje tegen mij te praten over de baby die ze krijgen dus ik vroeg of ze broertje of zusje wilde zegt ze doe allebei maar 1voor mn moeder en 1voor mij
haha moet er allemaal wel heel hartelijk om lachen Ik heb ook zoiets meegemaakt... Ik was leiding op scouting, van kleine kids van 5 t/m 7 jaar.. en we gingen zwemmen, wij met de meisjes van dat groepje de kleedkamer in, omkleden. Op een gegeven moment wil ik ook mijn badpak aantrekken en ik doe mn broek uit. Ik draag zelf altijd strings. Zegt 1 zo'n meisje lachend... wendyy!! je onderbroek is veelste klein!!!
Een kindje wat ik ken , zei toen ie op zijn rug gevallen was: "mama , ik heb pijn in mijn achterbuik" En mijn buurmeisje (5 jaar) zegt dat ze "billenboertjes laat " hahaah
Onze dochter van (toen) 5 kwam op een nacht naar onze slaapkamer toe. Ze was helemaal warm van de koorts en vroeg: "Papa en Mama, willen jullie me koud maken". !!! Klinkt luguber he, maar ik moest er wel om lachen. Voor een kind heel logisch. Ze had het warm en wilde koud worden. Gina
wij waren op de camping en mijn tante paste op Iris, loop ik langs de caravan van mijn tante....hoor ik mijn neefje zeggen; kijk Iris, daar loopt je vrouwtje!!!!!
HAHAHAHAHA, ik lig echt in een deuk hier achter de computer, ik hoor het hem al helemaal tegen haar zeggen, hihihihi!!!!
laatst zat ik in de auto met mijn tante en nichtje van 6,ze zei mama misschien moet je ook z"n kleine auto nemen,kan je ook beter parkeren!!!!!! heerlijk
Ja leuk he, van die opmerkingen! Ik zat een keer met mijn neefje van 4 in de auto. Hij heeft een broer die op dat moment 7 jaar was (Robert). Zegt mijn neefje: 'als ik straks groot ben, ben ik dan ouder als Robert?'.
mijn jongste zoon (nu 17)..heeft ooit een uitspraak gedaan die ik nooit ben vergeten. Dylan was 5 jaar..mijn oudste zoon toen 9 zat bij een jongenszangkoor en ging regelmatig naar het buitenland..maar ook kregen wij regelmatig buitenlandse koren op bezoek en waren we gastgezin..zo ook die keer voor twee meisjes uit Rusland..maar ze spraken vloeiend engels(erg fijn)..toen ze weer wegwaren gingen we bij Dylan zijn oma op bezoek...daar rende hij naar binnen en vertelde haar.... "oma oma...wij hadden rustige meisjes en ze spraken engeltjes".... ik heb zo gelachen...het moest natuurlijk zijn we hadden russische meisje en ze spraken engels... heerlijk de taal van kinderen...verheug me nu al op het gebrabbel van Eva..