Ik moet het even kwijt... Onze Ilse is nu bijna 3 jaar en een echte prinses aan het worden. Nu was ik vorige week bij de kwantum en daar zag ik een roze dekbedovertrek met elfjes en eenhoorns, prachtig voor ons meisje natuurlijk. En toen sloeg het prinsessenvirus ook bij mij toe: een roze onderlaken erbij, een roze klamboe, alleen de gordijnen (kant en klaar) vond ik te duur. En toen viel mijn oog op de losse stoffen... precies hetzelfde stofje van het dekbed was ook op rol te koop, dus die gordijnen komen er ook! Nou, wat een K%^$$^-klusje om gordijnen te maken, 4 naaimachine-naalden verder en 3 avonden zijn ze dan toch klaar. Vandaag hebben we in het bijzijn van ons meiske de spullen ge-installeerd. Ilse stond te springen en te dansen in de kamer, en maar roepen: oohhh wat mooi! Prinses bed voor mij! Mooie gordijnen! (heb haar goed op het hart gedrukt dat memmie ze zelf heeft gemaakt) Maar het allerfijnste vond ik haar reactie daarna: "Oh wat lief van jou memmie, en ook van papa. Dank je wel!" Snif snotter, gelukkig had ik tissues in de buurt. Blijkbaar is ze er echt intens gelukkig mee want de rest van de middag/avond hebben mijn man en ik heel veel knuffels en kusjes gehad. Groet van Kiki
echt leuk zo'n prinsessenkamer. ik zal dit jammergenoeg nooit meemaken ,want mn tweede zoon is onderweg,maar wel heel leuk om van een ander te horen. succes ermee.
leuk hè die blije smoeltjes. Wij zijn pas verhuisd. Ik heb op dionne haar kamer een little pony geschilderd met allemaal vlinders er om heen.Loopt door op 2 muren. Roze hartjes behang op de schuine wanden. We wonen hier nu al 3 maanden maar elke dag mag ik horen hoe mooi ze haar kamer vind en hoe trots ze is op een mamma die zo mooi kan schilderen ( zucht), echt zo schattig! Ik heb een foto ervan in mijn album gezet!