Mijn meisje blij gemaakt!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kiki, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik moet het even kwijt...

Onze Ilse is nu bijna 3 jaar en een echte prinses aan het worden. Nu was ik vorige week bij de kwantum en daar zag ik een roze dekbedovertrek met elfjes en eenhoorns, prachtig voor ons meisje natuurlijk. En toen sloeg het prinsessenvirus ook bij mij toe: een roze onderlaken erbij, een roze klamboe, alleen de gordijnen (kant en klaar) vond ik te duur. En toen viel mijn oog op de losse stoffen... precies hetzelfde stofje van het dekbed was ook op rol te koop, dus die gordijnen komen er ook!

Nou, wat een K%^$$^-klusje om gordijnen te maken, 4 naaimachine-naalden verder en 3 avonden zijn ze dan toch klaar.
    Vandaag hebben we in het bijzijn van ons meiske de spullen ge-installeerd. Ilse stond te springen en te dansen in de kamer, en maar roepen: oohhh wat mooi! Prinses bed voor mij! Mooie gordijnen! (heb haar goed op het hart gedrukt dat memmie ze zelf heeft gemaakt)

Maar het allerfijnste vond ik haar reactie daarna: "Oh wat lief van jou memmie, en ook van papa. Dank je wel!"
    Snif snotter, gelukkig had ik tissues in de buurt. Blijkbaar is ze er echt intens gelukkig mee want de rest van de middag/avond hebben mijn man en ik heel veel knuffels en kusjes gehad.

Groet van Kiki

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Aaah, wat leuk zeg. En volgens mij vindt mama het stiekem net zo leuk, hihi :D

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh wat leuk en liefff! :D

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    echt leuk zo'n prinsessenkamer.
    ik zal dit jammergenoeg nooit meemaken ,want mn tweede zoon is onderweg,maar wel heel leuk om van een ander te horen.
    succes ermee.

5. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    leuk hè die blije smoeltjes.

Wij zijn pas verhuisd. Ik heb op dionne haar kamer een little pony geschilderd met allemaal vlinders er om heen.Loopt door op 2 muren. Roze hartjes behang op de schuine wanden. We wonen hier nu al 3 maanden maar elke dag mag ik horen hoe mooi ze haar kamer vind en hoe trots ze is op een mamma die zo mooi kan schilderen ( zucht), echt zo schattig!

Ik heb een foto ervan in mijn album gezet!

6. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    a wat lief.... heb je ook een foto van haar prinsessen kamer?

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihi, ik moet nog wel een foto maken natuurlijk :oops:

zsm :D

Deel Deze Pagina