Dit is onze derde zwangerschap naar twee prachtiche gezonde jongens. Waarbij we niet wisten wat het geslacht was tot bij de geboorte. Maar dit keer kunnen wij onze nieuwsgierigheid niet bedwingen en hebben we besloten om een geslachtsbepalingsecho te gaan doen. Woensdag as mogen we al komen om 12.15 ben dan 14 weken en 4 dagen. Vind het echt zo ontzettend spannend. Kijk er met de dag meer naar uit. Zal het blauw of roze worden dit keer. Zelf heb ik al een paar thuistestjes gedaan, gewoon voor de fun, en dit kwam eruit: * Drie keer pendelen: Uitslag 3x meisje. * Chinese geslachtskalender: Meisje. * Zouttest: Meisje. * 2x Rode kool test op verschillende momenten: meisje. * Mayan calculator Leeftijd + jaartal oneven: Meisje. * Collega die beweerd het altijd goed te hebben: Meisje. * Het grootste gedeelte van de mensen om mij heen denken ook een meisje. * Oudste zoon van 4: Zegt een zusje te krijgen. *Stelling van pythagoras: 88% kans op een meisje. Roze is erg overheersend, maar wacht af tot dat we een duidelijke echo hebben waar het geslacht op te zien is. Nogmaals een jongen zou natuurlijk ook super zijn! En een meisje is even welkom. Spannend!!
Veel geluk bij de echo! Maar, ehm... zou je willen uitleggen hoe je met de stelling van pythagoras een meisje kunt "berekenen?" Van alle bakerpraatjes kende ik die nog niet! Ik kan niet ontkennen dat ik even in de lach schoot
Spannend! Wij krijgen ook ons derde kindje en hebben vanavond de geslachtsbepaling, ben ook benieuwd. Alvast veel plezier woensdag.
En 2liefies goede geslachtsbepaling gehad? De stelling van Pythagoras werkt via deze website Jongen of meisje: voorspelling van Pythagoras - Moms and the City - Hét informatiepunt voor en door (aanstaande) moeders Nog maar 1 nachtje slapen.
Die stelling klopt bij mij niet, een jongetje terwijl ik toch echt een meisje verwacht, haha! Vind die testjes en bakerpraatjes zo leuk, je weet maar nooit... Maar.... heel veel plezier morgen, ik ben benieuwd!
Spannend! Veel plezier alvast! Ik zou zelf niet te veel waarde hechten aan de andere voorspellingen. Zo had ik bij de eerste 9 pendels die allemaal een jongetje aangaven en ook de chinese geslachtkalender voorspelde een jongen maar het is toch echt een meisje geworden.
Morgen zullen we het weten, stel me nu nog nergens op in. Het is gewoon fijn om morgen het verrassingsmoment mee te maken met mijn man en twee kinderen. We gaan genieten.
Veel plezier morgen! Wij wisten het bij de eerste 2 ook niet en konden ons nu ook niet inhouden! (het testje klopte bij mij trouwens ook niet!)
Jaa wij krijgen na een jongen en een meid nog een klein knulletje bij! Het was overduidelijk te zien dus geen twijfel hihi. Nu lekker gaan shoppen heel veel plezier morgen!
Herkenbaar. Hier ook bij de eerste 2 niet geweten tot het einde maar nu wilden we het echt heel graag weten! Pythagoras is zo'n beetje het enige testje wat Jongen als uitkomst gaf bij mij. Die heeft er weinig kaas van gegeten haha
Dolgelukkig zijn wij. We kunnen meedelen dat we een derde stoere knul verwachten. Hij liet het overduidelijk en wijdbeens zien 😆 nu lekker blauw shoppen!
Het is erg leuk om het te weten. Leven nu inderdaad op en blauwe wolk. Jongens vinden het beide ook super om een klein broertje te krijgen.