Eerste keer vakantie met dochter.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maggie100, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is alweer een ruim jaar geleden dat we met vakantie en gisteren was hetdan eindelijk zover we zijn vertrokken naar de ardennen voor een lekker weekje ontspanning...althans dat is de bedoeling! Gisteravond viel onze kleine meid lekker in slaap maar vanaf de fles vanaf 23.30 is het drama! Die arme stakker is erg verkouden en heeft constant lopen niezen hoesten en knorren! Echt soms enge geluiden waardoor ik geen oog heb dicht gedaan.... Normaal slaapt ze half 7 nu tot half 5 en wil niet meer slapen. We zijn met familie dus wil ook niet dat zIj er last van hebben dus ga vrij snel haar toe.... Ze heeft reflux en we hebben bedje nog niet wat verhoogd onder de poten dom dom eten niet verdikt omdat ze paar dagen terug niet goed dronk dom dom want heel haar bedje was nat ze heeft flink lopen spugen.... En die kleine boef is aan het brabbelen met de sterrenlamp aan lekker vrolijk ondanks haar verkoudheid en papa en mama liggen met koppijn wakker in bed te hopen op een uurtje slaap....ik kan niet terug lezen of ik erbij had gezwt dat het de eerste keer is dat we met dochter op vakantie gaan ( telefoon doet nml beetje gek haha)

Ik moedt het ff kwijt haha hopelijk wordt het vanacht beter en boven alles hopelijk is haar verkoudheid snel over wat ontzettend zielig!

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    O gatsie meid!! Dat is niet leuk!!!
    Hopelijk gaat het beter als je het beetje een beetje hoog zet en haar eten verdikt en dat jullie de rest van de vakantie kunnen genieten!!

Sterkte!

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm de kleine drinkt ook erg slecht vandaag! Laat steeds wat staan.... Nu zwitsal gekocht voor verkoudheid straks er lekker mee in badje en misschien kan ze er lekker van slapen! We zullen zien

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

een kennisje van ons is toen ook daar heen geweest met zijn zoontje...
    En werd ook opeens ziekjes hoesten kuchen niet willen eten en drinken of haas niet laat ik het zo zeggen...
    Ze zijn toen weer na huis gegaan en toen ze thuis kwamen ws het weer over...

Ze kwamen erachter dat de kleine niet tegen de geur van bossen of weilanden soort hooikoorts kan..
    misschien heeft je dochter dat ook...

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    reflux wordt ook wel weer erger he als er sprake is van een verkoudheid.
    wij deden op vakantie,ook met campingbed, bijv. 2 pannen onder de poten van het bedje.
    Probeer gewoon vast te houden aan het ritme van thuis.

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een goeie! Ik ben zelf allergisch voor graan gras en licht voor voorjaarsbomen maar nog niet bij stil gestaan dat het daaraan zou kunnen liggen....ben erg benieuwd als we terug zijn... Ze is normaal een grote drinker die echt niet zomaar wat laat staan. Ze heeft trouwens woensdag ook haar eerste prikjes gehad hmmm... Mijn dochter is nu 5,2 kilo en heeft flessen 5x 180 echt wel nodig maar vandaag om 5.00 150cc (veel uitgespuugd) 8.30 80cc om 11 weer honger toen 150cc, 16.00 100cc en gelukkig net wel 180 cc hopelijk drinkt ze straks ook 180 cc !

Zou het veel minder drinken ook door eerste prikjes kunnen komen? Of door verandering omgeving met nu veel aandacht van familie en ritme wat anders dan normaal al probeer ik zoveel mogelijk zelfde te doen maar is wel erg lastig, ik ben nogal van rust maar met al die aandacht lukt dat niet echt ;)

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net met schoonmoeder bakjes onder bedje gezet en zwitsal ecualyptus gekocht en ecualyptusolie, ramen even lekker open voor frisse lucht. Vanacht 2 keer neusspray gebruikt en vanochtend is er wel slijm uitgekomen.. Ik ben benieuwd naar vannacht.... We hebben een heerlijke ruimte met zwembad en jaccuzi in het huisje en wou voor het eerst met haar gaan zwemmen maar dat zullen we maar niet doen...

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik zou het even aankijken hoe het morgen gaat.

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik zou het gewoon ff in de gate houden en als je terug ben na de dokter gaan...
    Mog het erger worden zal ik daar na de dokter gaan...
    ik hoop dat ze ziek is geworde van het spuitje...
    gewoon ff lekker knuffel en hopelijk is het snel over..

Deel Deze Pagina