Bedankt voor alle reacties,het is soms fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik zou het ook wel zo willen doen van voor 7 uur je bed niet uit. Maar als je hoort hoelang en hard hij krijst. Pff daar wordt ik echt gek van. Dan maar op de bank liggen en daar maar verder proberen te slapen. Ik weet echt dat mensen denken,die is gek om al om 5 uur beneden te zitten.maar het moet maar even helaas.. Hoop dat dit snel over gaat. Heb hem vanavond om half 9 op bed gelegt inplaats van 7 uur. We zullen morgen weer zien!
Herkenbaar helaas.. Onze dame is bijna 14 maanden en de nachten die we hebben doorgeslapen zijn op 1 hand te tellen. Onze oudste (nu 4) lieten we best wel eens huilen. We gingen dan wel even om de zoveel minuten kijken en een aai geven, maar verder niet uit bed halen. Helaas gaat dat nu wat minder makkelijk aangezien madamme een behoorlijke sirene heeft. Resultaat is een dame die niet slaapt, een papa die wakker is en een kleuter die op school zowat in slaapt valt. Laten huilen is hier dus ook geen optie. Wachten tot het overgaat ook noet echt, want ik struikel bijna over mijn wallen Tip van vriendin was campingbedje beneden zetten, dochter erin, jij op de bank en dan kan de bovenverdieping tenminste slapen. Dat proberen we vannvond maar eens. Veel succes en sterkte!