Funville Maastricht leuk voor dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ster27, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    We gaan donderdag een dagje naar Maastricht met de kids. Nu wilden we met Jesse ook iets leuks gaan doen (naast winkelen, wat niet meer echt zijn hobby is) en ik zag dat in het centrum van maastricht een overdekte speeltuin, Funville zit. Is dit leuk voor een dreumes of valt het gedeelte voor de kleinsten, erg tegen?

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Mijn petekindje is 9,5 maand en ze heeft zich opperbest vermaakt daar.

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Het is erg leuk daar, je kunt lekker zwemmen met de kleine, in sommige speeltoestellen kun je samen in gaan en binnen is ook een leuke dreumes hoek...

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    FairyLaughs ik denk dat jij het hebt over Fun Valley in oostmaarland. Dit ligt in een kerk in het centrum.

TS heb er geen ervaring dus kan ik je vraag niet beantwoorden

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Nee ik heb het over funnvalley in maastricht..

Edit: oja ik zie nu dat ze zegt funville...

Maar ts, funnvalley is ook erg leuk,, zoek maar eens op op internet!Ligt net buiten maastricht in eijsden

6. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

fun valley is veel leuker. Daar is ook een speciale dreumes hoek en als het rustig is kun je natuurlijk ook op de springkussens enzo. Er is ook buiten vanalles te doen, waterfietsen, minigolf etc. Natuurlijk niet voor de dreumes, maar daar zijn ook kleine glijbanen en babyschommels enzo. Dit ligt inderdaad in oost maailand, 5 minuten van maastricht vandaan.

funville ligt inderdaad in de kerk in het centrum

7. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    ik zou zeggen rij inderdaad naar fun valley...persoonlijk vind ik funville in de stad gewoon veel te duur en te klein, zelfs voor die kleintjes

8. beide heel leuk.

als je maar ff gaat is de kerk goedkoper.
    oostmaarland is een stuk groter maar dreumessen hebben aan een klein stukje al genoeg.
    wel is t zo dat je in oost maarland lekker buiten kunt zitten en spelen. kunt er waterfietsen.

we hadden een abbo op oost maarland maar das nu afgelopen. vorige week toevallig in de kerk geweest maar is een stuk kleiner. dochter is net 3 dus voor haar is t daar groot genoeg.

papa of mama moeten wel mee overal in, ze zijn te klein om alleen te gaan :)

9. @mama1977
    te duur?

oost maarland is 8.50 pp en in de kerk betaalde ik 6.50 voor dochterlief en toen was ik voor niks. ik kreeg op die 6.50 nog 25% korting omdat ik in Maastricht woon.
    elke extra volwassene kost 3.75

10. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    We zijn vandaag naar FunVille geweest. Jesse vond het geweldig, vooral het gedeelte voor de oudere kinderen (onze durfal :) ), dus papa was de klos. Hij heeft zich er ruim een uur kostelijk vermaakt en was toen helemaal op. Geen kind meer aan gehad de rest van de middag. Vond de prijs nog wel meevallen, was geloof ik 9 of 10 euro kwijt voor ons viertjes, de KidsPlayground bij ons in de buurt is duurder.

Deel Deze Pagina