Kind 1jr knauwt aan meubels

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chocoholic, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja, het is toch echt zo.. Sinds een week of 2 'knauwt' onze meid aan de salontafel, boxrand en verwarmingombouw. Alles van hout.
    Ze eet normaal, bijtring oid wil ze niet. Er lijken geen andere tandjes door te komen.
    Inmiddels staan overal haar tandafdrukjes in.. Corrigeren helpt niet. Zodra ze de kans krijgt doet ze het weer. Met vlagen als ze aan tafel of in de box zit/staat.

Iemand tips?

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heb ik zo'n uniek kind..? Haha

3. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter, bijna 1 jaar, doet het ook! Laatst dacht ik, wat heeft ze toch in haar mond...was een stuk hout van een kist?! Boekjes ook overigens....

4. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Nee hoor, hier ook een knaagdier! Box kapot, salontafel staan tanden in.. Zelfs plinten en leidingen zijn niet veilig! Als we de post niet snel genoeg oprapen eet hij ook graag een hapje krant of folder :D Tja corrigeren heeft nog niet erg veel zin op deze leeftijd dus wij leiden af en bieden iets anders aan om op te kauwen

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja, dat doen wij dus ook. Al zeggen we wel dat het niet mag. Misschien toch een fase dan.. ;)

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier deed onze zoon dat ook .. Hier was het toen hij net zijn voortanden had (door t knagen zelfs stukje eraf!) ik had het idee dat hij de functie van z'n tanden had ontdekt en dat zo leuk vond dat hij het op alles wilde uitproberen. Hier knaagde hij de lak van de box!
    Ging vanzelf weer over, ik haalde hem gewoon telkens weg als hij het deed.

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Mijn zoontje van 10 maanden zet ook overal zijn tanden in... Glazen tafel, telefoon. Uiteraard zijn we er steeds meteen bij maartoch... Hier zijn het overigens wel echt de tandjes....

Deel Deze Pagina