De spellen, boeken en wereldbol zijn leuk. De puzzels hebben we niet. Dat is waarschijnlijk voor 1 keer leuk om uit te zoeken en daarna is het gewoon een puzzel. Geen puzzel kind. Betreft boek is de boerderij niet zo leuk maar bij de piraten is juist heel leuk. Dino ligt al klaar in de kast. Je hebt genoeg opties dus zal vast iets bij zitten wat ze leuk zou vinden. Betreft spellen het zelfde er zit vast iets bij wat ze leuk zou vinden. Wij hebben wat van marktplaats en de spellen nieuw gekocht met flinke korting omdat ze bij de Blokker eruit gingen.
Hier wordt het er nog wel eens bijgepakt op verveelmomenten.. De boeken zijn favoriet, de spellen niet echt
Wij hadden het boerderijboek en de magie van het lezen. Boek vonden beide kids leuk (toen 6 en 3). Spel vond mijn oudste leuk. Daarna een dierenspel/puzzel gekocht omdat de jongste gek is op dieren. Hij vind het leuk om de plaatjes aan te tikken en luisteren naar de geluiden of om de geluiden te raden. Daarna een speelset boerderij + boerderijdieren erbij gekocht voor de jongste en sindsdien wordt er niet meer naar omgekeken... Voor sint liggen nu het seizoenenspel en het getallenspel klaar. Kon ik op de rommelmarkt voor weinig kopen. We gaan wel zien of het nu weer leuk wordt....
We hadden een aantal boeken en een puzzel. Er werd sporadisch mee gespeeld, twee keer per jaar een middag oid. Ik vond het het geld niet waard.
Hier hebben we het sinds een tijdje en ze vinden het super leuk kinderen zijn 8 en 5. Wij hebben de boeken Het lichaam De wereld En de bouwplaats
Wij hebben een ander merk maar het idee is het zelfde. Het word hier weinig gebruikt, terwijl ze het zo kan pakken. Met lange auto ritten vind ze het nog wel eens leuk om te doen.
De wereldbol is hier een groot succes. Word wekelijks een mee gespeeld en zoon leert er nog steeds nieuwe dingen van. We hebben ook nog engelse nog iets... maar dat is duidelijk geen succes.
Hier is het absoluut favoriet (dochters 4 en 6jr)! Maar wij hebben geen televisie. Ze gebruiken het dus vooral ook in de momenten dat anders evt een televisie aan zou staan.
Wij hebben de boerderij en de magie van het lezen, die staan te koop3.Oftewel: geen succes, een paar keer geprobeerd en toen in de kast beland.
Hier de Wereldatlas en Engels. Zeker een succes. De wereldatlas speelt ze vaak mee, ook met vriendinnetjes. De Wereldbol krijgt ze van de Sint.
Ze vinden de boeken leuk, alleen vind ik dat ze het betrekkelijk snel uit hebben. Voor die prijs vind ik het best duur. Zou volgende boeken niet nieuw kopen.