Isabella zat met 1,5 in 86 en 2 jaar in 92 Julian is nu 7 maanden en gaat nu naar maat 80. Geen idee hoe lang hij daar in zal zitten. Ik gok ongeveer nog 5 a 6 maanden. Ik koop voor Isabella altijd 1 maat vooruit in de maat die ze nu heeft. Bij Julian ook.
Hier echt precies hetzelfde! Ik heb al heel veel gekocht, jurkjes en rokjes allemaal nog maat 80 of 86 (heeft nu 74/80) en 2 zomerjassen, 1 in 86 en 1 in 92. Ik laat de kaartjes er nog aan, als er 1 dan te klein of te groot blijkt verkoop ik ze op mp.
mijn zoontje had met 2 jaar kledingmaat 104/110. Met 3 jaar maat 116/122, nu is hij 3 jaar en 6 maanden en heeft kledingmaat 122/128. Hij word in de zomer 4 jaar en ik denk dat hij dan alleen maat 128 heeft. Maar hij is wel extreem lang en wat flinker gebouwd. Ik koop niet te veel voor de zomer,hij groeit vrij snel en is zonde als je het weer weg kan doen. groetjes Bianca
fynn is 23 maanden en zit in maat 86 ik denk dat ik van de zomer op zijn zomer kleding maat 92 qua shirts zitten en 86 qua broek. hij heeft echt een kippekont.zelfs met luier