Hoi dames, Ik ga zo even op bezoek bij mijn vriendin, het is vandaag haar uitgerekende dag en ze is het helemaal zat. Ik wil graag een kleine attentie meenemen. Waar hadden wij ook alweer behoefte aan rond die periode? Ik zat te denken misschien een lekkere massage-olie, zodat haar vriend haar voetjes kan masseren ... Cadeautjes in de vorm van kleertjes e.d. voor haar beeb zijn allemaal al gepasseerd. Het gaat meer om een cadeautje voor nu...nu ze het even zwaar heeft...iemand een leuk idee?
Chocola! En een leuk boek of tijdschriften om de tijd wat mee door te komen. Spul om je voeten mee te masseren idd ook erg lekker! Heb ik toen ook van mijn moeder gehad, van Rituals hmmmmm! Sowieso erg lief van je, zou ik erg waarderen als je mijn vriendin was
Een ananas, wie weet helpt het Nee ik zou ook zeggen gewoon iets van chocola, een boek of een tijdschrift en dat je wat afleiding brengt zal sowieso heeeel welkom zijn! Ik weet nog wel dat ik het in de 40ste week echt helemaal zat was
Je hebt ook wel speciale voeten en / of benen creme van o.a. Weleda en Biotherm. Vond ik destijds héérlijk!! Verder heb ik ook wel eens een stapel boeken / dvd's (gewoon om te lenen) meegenomen voor een hoogzwangere vriendin. Vooral als het de eerste is heb je nog wel tijd voor zulk tijdverdrijf!
Leuke ideeen, thanks! Ik vind die ananas ook wel geniaal als grapje Pff was het zelf ook zat rond 40 wkn. Mijn dochter kwam met 41 wkn...wat was ik er toen klaar voor zeg!
Ik kreeg toen ik over de 40 weken zwanger was een heel pakket van mn schoonmoeder met allemaal vers fruit, tijdschrift, lekkere broodjes, chocolade en nog wat leuke dingentje erin. Gewoon ff door de supermarkt lopen en dan maak je vast een leuk pakketje
Ja jann,leuk zo'n pakketje! Lekker chocolaadjes erin en ook wat gezonds en tijdschriften. Ik zou daar ook blij mee geweest zijn...helaas waren mijn vriendinnen niet zo attent haha
second best: tijdschriften, lekker fruit oid. ik verveelde me op het eind nogal, durfde agv ziekenhuis opname in w38 niet zo heel veel meer.
Misschien iets leuks wat ze kan doen, iets hobby achtigs. Ik kan me nu behoorlijk vervelen! En ananas idd