Iemand dat ook gehad? Gisteren een zwak positieve uitslag gehad en ik heb vanmorgen weer opnieuw getest. De kans dat ie nu echt positief is is vrij groot maar ik hoop eigenlijk toch wel echt dat hij straks negatief is.
Ik heb geen zelftest gedaan die licht positief was.. dit was echt een zwak positieve PCR test. Ik ben zo benieuwd of hij nu vandaag echt positief is.
Er is dan wel positief weefsel gevonden maar onvoldoende om volledig positief uit te slaan. De bedrijfsarts legde uit dat dat 3 dingen kan betekenen; 1. Ik heb een infectie doorgemaakt wat ik niet wist en ik test nu een restant van de infectie 2. Ik test heel vroeg en daardoor is de test nog niet officieel positief 3. Mijn lichaam heeft het virus opgepikt omdat ik met een positief persoon in aanraking ben geweest maar mijn lichaam wordt niet echt ziek waardoor de test de volgende keer negatief zal zijn. Zelf denk ik dat ik onder optie 2 val maar 3 kan evt ook. We zullen het zien vandaag.
Oh spannend zeg! Optie 3 zou wel fijn zijn, in dat geval maak je volgens mij wel extra antistoffen aan. Succes, hopelijk toch negatief!