binnenkort word mijn zoontje 2jr, en ik wilde wel een thema feestje doen. maar weet niet of het verstandig is want misschien krijgt hij daar niet zoveel van mee... ik ben benieuwd of er mensen zijn die het wel gedaan hebben en vanaf welke leeftijd.
Wat versta je precies onder een themafeestje? Hier ook geen echt thema...wel ieder jaar de taart met iets wat ze leuk vindt, maar het is me nog nooit gelukt om bv. de versiering aan te passen aan de taart... (Heb het ook nog nooit heel actief geprobeerd, daar kan het ook aan liggen. ) Vind het ook een beetje zonde om ieder jaar nieuwe versiering te kopen ed...
Ja, dat is eigenlijk wel een goeie vraag... Hier ook een taart met iets wat ze leuk vinden maar verder geen extra dingen.
Nee joh, dat wordt toch pas leuk vanaf de leeftijd dat ze zelf vriendjes uit kunnen nodigen. Lekker opa en oma/wie dan ook uitnodigen, taart op tafel en verwennen dat jochie! Dat is waarschijnlijk al heftig genoeg en ligt hij aan het einde van de dag uitgeteld en gelukkig in bed.
Voor onze dochter heb ik een Bumbataart gemaakt voor haar 2e verjaardag, en ik kwam toevallig ergens Bumbaslingers tegen. Maar dat was het dan ook wel. Als je versieringen ed op elkaar wilt aanpassen, dan zou ik sowieso iets pakken waar hij nu helemaal gek op is, zodat het lekker herkenbaar is. Maar ik zou zeker niet te ver gaan hoor.
leuke taart. ik ga zelf een taart maken. ik ga een taart maken in vorm van cijfer 2. heb ik vorig jr ook gedaan toen hij 1 werd. thema is bv een kabouter plop of iets wat ze leuk vinden. maar inderdaad misschien heeft hij er nu nog niet zoveel aan om zoiets te doen. gewoon leuk vlaggetjes/slingers ophangen?
voor zijn eerste verjaardag had ik een kikkerfeest, was erg leuk iedereen had ook iets groens aan en mijn zoon was de "opperkikker" voor zijn tweede verjaardag zuuchhttt komt ie..een cars thema. hij helemaal gelukkig natuurlijk en wilde bijna niet dat zijn taart werd aangesneden. dit jaar geen themafeest want dit jaar gaanw e voor het eerst met zn allen op vakantie en dat valt in de periode dat hij jarig is. hij krijgt dan ook daar zijn kadootje.
Ik denk dat een verjaardag voor een kindje dat twee wordt op zich al genoeg is. Maar een taart of slingers met bv. kabouter Plop is natuurlijk wel leuk. J. had vorig jaar, en dit jaar ook, bv. een vlaggetjesslinger met Dora, vindt ze helemaal geweldig. Maar vorig jaar had ze een Teletubbietaart en dit jaar wordt het Umizoomitaart, vorig jaar heb ik gekozen, dit jaar heb ik haar zelf laten kiezen.