Mijn zoontje is bijna elf maanden (negen gecorrigeerd), en ik zit een beetje met zijn ontbijt. Hij krijgt nu alleen een fles melk. Pap moet hij niets van weten en een boterham doet hij zo een half uur over. Door de weeks heb ik daar alleen geen tijd voor. Wat zou ik hem nog meer als ontbijt kunnen geven? Op melk doet hij het nu trouwens prima, maar ja, dat kunnen we ook niet altijd blijven geven.
Mijn dochter krijgt een broodje als ontbijt. Zij moet ook niets van pap weten, dus de wekker gaat hier maar wat eerder.
Sta een half uur eerder op, zet meneertje met zijn boterham aan de ontbijttafel en doe ondertussen jouw dingen. Allebei tevreden.
Ons mannetje moet inderdaad ook niets van pap weten, papfles weigert hij gewoon, pap van lepeltje spuugt hij uit. Dus hier ook een boterham. De ene dag gaat het sneller dan de andere. Maar we zitten wel gezellig samen te ontbijten. Hij zijn brood, ik mijn brood en koffie. Gaat prima. Het duurt inderdaad wat langer, maar ja, uitslapen heb ik opgegeven het moment dat hij geboren is