ik heb al eens eerder een bericht achtergelaten hier. ik ben op zoek naar kinderopvang in hengelo ik hoor graag van anderen reacties/ervaringen.
Hoi, wij hebben onze dochter ingeschreven op het kdv in Borne. We zijn ook wezen kijken in Hengelo en daar beviel mij het kdv de Schothorst erg goed. Ziet er heel leuk uit en een collega van mij is erg tevreden! Succes!
Hallo, Zelf woon ik niet in Hengelo, maar in Borne. Onze dochter gaat in Hertme naar 'De Drie Biggetjes'. Een geweldig mooie kdv, waar buitenspelen voorop staat en onze dochter met veel plezier naar toe gaat. Als ik vanuit huis richting werk ga, rijd ik elke dag langs KoetjeBoe. Dit KDV in Hengelo (in buurt van Menkehorst, weg achterlangs, langs manege) is een (paar) jaar geleden ook ondernemer (of starter) van het jaar geweest. Wat ik erover heb gelezen, lijkt het mij eenzelfde principe te hebben als het KDV in Hertme. Daarnaast is er ook een website waar KDV's met elkaar worden vergeleken (even googlen). Wellicht dat je daar wat aan hebt?
Ik woon ook in Borne maar wij hebben toen we kdv voor onze 1e dochter zochten niet gekozen voor het kdv in Borne. Onze dochter zit in Hengelo op de Pinguin. En dat bevalt prima!
Ik vond het eerste telefonisch contact al niet prettig. Tijdens de rondleiding had ik ook niet een fijn gevoel erbij, net of het even snel tussendoor moest. En er waren veel vaagheden en onduidelijkheden in het gesprek. Daarnaast had mijn voorkeur een kdv met horizontale groepen en in Borne konden ze ons dat niet bieden. Was dat het enige probleem geweest en hadden zij een goed verhaal gehad voor de verticale groepen was ze er naar toe gegaan, maar nu dus niet. En ik heb nooit spijt gehad van mijn keuze!
http://www.landelijkregisterkinderopvang.nl/pp/StartPagina.jsf Hier kun je op plaats zoeken naar alle inspectierapporten van de opvang in een plaats waar je je kind naar opvang wilt brengen. Ik heb dit als startpunt gebruikt toen ik opvang voor mijn dochtertje zocht, en op basis van positieve rapporten gesprekken gevoerd met een aantal KDV's.