Mijn kleine mannetje heeft sinds zondag koorts en opgezette klieren. hij geeft aan bij het slikken pijn te hebben. maandag toevallig bij de KNO arts geweest om zijn oren te laten schoonmaken en toen keek hij ook even naar zijn keel. hij zei meteen dat zijn keelamandelen waarschijnlijk ontstoken zijn en mocht hij morgen (gisteren dus) nog koorts hebben we met AB moeten gaan starten. gisteren de hele dag nog koorts en gisterenavond begonnen met AB. hij heeft de hele nacht wel koorts gehad en vanochtend ook nog koorts. zou ik nu nogmaals langs de HA moeten gaan of het even aankijken hoe het vandaag verloopt? hij heeft vaak antibiotica gehad en slat normaal gesproken na de eerste keer gewoon aan maar deze keer dus niet. alvast bedankt voor de tips en advies.
Meestal duurt dat wel 2 dagen voor je verbetering ziet Hoe is die zelf wel allert enzo drinkt die goed ? Meer dan dat kunnen ze niet doen als hij verder goed geageerd En hoeveel dagen is die kuur ? Beterschap
Dank je wel voor je reactie. hij drinkt verder wel goed maar maak me meer zorgen om de hoge koorts en dat het zo lang duurt. want ik heb overal gelezen dat als het om een virus gaat dat het na 2 a 3 dagen voorbij is en als het om een bacteriële infectie gaat ze meestal AB nodig hebben en die ab slaat nu niet aan. de kuur is sowieso voor meer dan 1 week en die moesten we afmaken.
Als je gosteravond begonnen met met de ab is het nog niet zo raar dat het nog niet over is dat is nog geen 24 uur... Ik zou nog even 1-2 dagen afwachten, tenzij het ineens verslechterd. Beterschap voor je zoontje!
Ja zou ik ook even doen tot morgen aankijken En als het verslechterd de situatie dan meteen aan de bel trekken Je kindje lekker vertroetelen en goed in de gaten houden is het enige wat je op dit moment kunt doen Laat je het ons even weten hoe het gegaan is Heel veel beterschap is altijd zo zielig als zo ziek zijn
Dank je wel voor lieve Sophia2016, Hij speelt nu en hopelijk blijft hij koortsvrij. Ik laat jullie zeker weten hoe en wat.
AB meestal pas ecffect na 3 dagen kuur dus nog even geduld.... Beterschap! En koorts is niet slecht hoor
Dank je wel lieve Frannie82, Het gaat gelukkig wat beter. Hij heeft sinds 12 uur vanmiddag geen koorts meer. De AB doet waarschijnlijk zijn werk.