EGG Helmets

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lov23, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Leuk voor de skivakantie!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Of voor op de fiets....;)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

En ze blijven een stuk beter en makkelijk zitten dan de helmen die je koopt bij de anwb of de hema.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jij hebt ze?

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ze zijn leuk!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou dit vind ik erg overdreven voor op de fiets... op de fiets moet je ook nog een beetje het gevoel hebben dat de wind door je haren kan gaan. Ik vind dit echt een brommerhelm en zo ver zijn mijn peutertje en kleuter nog niet.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

is toch gewoon een helm?
    Overdreven of niet..veiligheid gaat voor alles toch?

9. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    dan kun je je kinderen overal wel een helm op gaan zetten vind ik.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja ik heb er een voor dochter en zoon krijgt het toch ook echt op als hij leert fietsen! Dochter fietst aardig hard en ook mee op de openbare weg. Die helmen van de anwb zaten hier nooit goed en bleven niet zitten als er eens iets gebeurt dan zijn die echt niet veilig, deze blijven wel goed zitten. Al hoop ik dat ik dat nooit hoef te testen.....

Dochter vindt hem ook veel fijner zitten. En dan maar iets minder wind door d`r haren.....

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nee hoor.....maar wel als we gaan fietsen;)

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Eigenlijk zou je dat wel moeten doen bijv met schaatsen, rolschaatsen, fietsen, achter/voorop de fiets.
    Ik gebruik ook niet altijd een helm hoor, maar het zou wel schelen qua letsels.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja heb zelf een ongeluk gehad en als ik geen helm had gedragen zat ik hier nu niet.....dus voor mij is die keuze snel gemaakt;)

Zie ook het probleem niet zo van een helm dragen op de fiets...

Maar ik vindt ze echt superleuk:D fijn om te weten dat ze goed zitten.

Maar je hebt maar 2 maten?

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Inderdaad daarom een helm en graag 1tje die blijft zitten en dat deden die van de anwb niet hier. Ook lastig in te stellen, deze werkt dmv oppompen. Daarom kan je ze ook lang gebruiken.

Mijn zoontje past de s en mijn dochter de m variant. Mijn zoontje heeft er nog geen, maar als hij harder gaat op zijn loopfietst krijgt hij er ook 1.

Voordeel is ook dat je alleen een ander jasje hoeft te kopen en dan zoon hem ook weer gebruiken. Want hij vindt op zijn 5de roze vast niet meer zo mooi als nu....;).

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah nee dat zal hij wel niet meer mooi vinden :p
    Ja ze zijn ideaal volgens mij.....

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja hoor, maar veiligheid kent ook schijn veiligheid. Veilig leren fietsen is naar mijn mening wat anders. Ik neem aan dat je zelf ook een helm draagt bij het fietsen?
    Het is persoonlijk wat je belangrijk vind. Ik vind het niet vreemd dat het wel gedaan wordt maar vind dan wel dat je zelf ook het goeie voorbeeld moet geven.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahwat ben jij toch altijd erg he meid:p je weet heus wel dat ik geen helm draag, lekker bijdehand ben je;)
    Tuurlijk draag ik geen helm maar daar hebben mijn kinderen niks mee te maken. Als ik wil dat zij een helm dragen heeft dat verder niks met mij te maken.
    Doe jij alles wat je je kinderen aanleert dan?!

Deel Deze Pagina