Uitnodigen kinderfeestje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door medj1983, 2 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Mijn dochter is dit jaar uitgenodigd voor elf kinderfeestjes. Kindjes met wie ze veel speelt, maar ook 'zomaar' kindjes uit haar groep. Wat doen jullie? Nodigen jullie iedereen terug uit? Of laten jullie je kindje kiezen hoeveel ze willen? Vind het leuk dat ze door zoveel gevraagd is, en ergens wat lullig om niet terug te vragen. Maar twaalf kindjes op een feestje in januari? Dus binnen.. mmwah ;)

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik geef een aantal door en zij mogen de gasten doorgeven. Iedereen terug uitnodigen doen we niet.

medj1983 vindt dit leuk.
  3. Liselou

Liselou Bekend lid

1 jan 2019
    898
    1.131
    93
    Wij nodigen vaak wel iedereen terug uit, maar ik vind het niet lullig wanneer dit niet gebeurt.

medj1983 vindt dit leuk.
  4. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Ik liet haar eerst zelf bedenken welke kindjes ze willen uitnodigen, dan gaf ik nog suggesties als ik dacht dat er een kindje vergeten werd of juist eentje genoemd werd waar ze niet echt mee speelde. En samen kwamen we dan tot een mooi aantal. Ze mocht net zoveel kindjes uitnodigen als haar leeftijd. Dus eerst 5 en laatst 6.

Iedereen terug uitnodigen wordt zoals je al zegt wel heel druk. En niet te vergeten: duur.

medj1983 vindt dit leuk.
  5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Dank jullie wel, denk dat dochter dan maar moet gaan kiezen :) vind 6-8 ook wel de max eigenlijk.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Het is geen voor wat hoort wat dus ik zou kijken met hoeveel kindjes ze veel speelt en bedenken hoeveel je zelf over de vloer wil hebben.:)

Onze knul nodigde 2 jongens en 2 meisjes uit en 1 er van zei zelf al ik nodig alleen meisjes uit. Helemaal prima:D

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Ik geef ook een aantal aan wat mag/kan (ook ivm eventueel vervoer) en ze mogen zelf beslissen wie. Iedereen terug uitnodigen doe ik niet, voelt soms wel wat lullig, maar is niet anders. Mijn oudste had op een gegeven moment 27 keer een feestje in 1 jaar. Blijf niet bezig uiteraard.

8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Mijn dochter zit in een klas met 7 andere meisjes. Alle meisjes nodigen alle meisjes uit.
    Vorig jaar wilde ze naar de jumphal. Best, maar ik betaal echt geen 14 euro per kind voor 8 kinderen, dis toen mocht ze er 3 vragen. Uiteindelijk deed ze het feestje samen met haar beste vriendin dus konden ze samen alle meiden uitnodigen. Dit jaar mocht ze weer kiezen: of alle meiden en dan een feestje thuis, of minder meiden en dan buiten de deur iets doen. Het werd een high tea feestje plus zwemmen in het zwembad bij opa en oma omdat het heel warm was die dag, met alle meiden. Dan vind ik 7 kinderen uitnodigen geen probleem. Het ligt er dus aan wat ze willen doen. Meer feestjes heeft ze niet want de jongens nodigen tot nu toe volgens mij geen meisjes uit :roflmao:
    Moet wel zeggen dat ik 7 de grens vind hoor, eigenlijk zelfs mijn grens over, maar om er nou 2 niet uit te nodigen vind ik ook zo wat.

9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.927
    113
    Vrouw
    Nee ik nodig niet iedereen terug uit. Hij moet vooral de kinderen uitnodigen die hij graag wil. Afhankelijk van wat we gaan doen hangt daar een aantal kinderen aan vast.

Deel Deze Pagina