Kind 7 verschrikkelijk moe!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Dani84, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Veel kinderen kampen ook met Vitamine D en ijzer gebrek. Van beiden wordt je erg moe. Ik geef mijn dochter nu zowel Vitamine D als Roosvicee Ferro. Misschien kun je dit proberen? Schildklier inderdaad over 6 weken nog even laten prikken.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Kids krijgen elke dag bij de lunch een multivitamine.

Vandaag een uitgebreid gesprek met juf gehad, hij doet het super op school! hij komt goed mee, volgens haar hoeft hij echt niet zo zijn best te doen of er hard aan te trekken dus dit kunnen we al een beetje uitsluiten hij heeft het ook gewoon naar zn zin op school en in de klas.

morgen vragen schilklier en vit D en de uitslag pfeiffer ben benieuwd!
    bedankt!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Uitslag pfeiffer negatief dus dat is het niet nu hoort de ha een ruisje bij zn hart.
    en dit moet onderzocht worden volgende week hij mag even niet te veel inspannen gym/voetbal..
    Iemand dit wel eens mee gemaakt???

ook heeft hij allergie medicatie bijpassend bij bepaalde klachten
    afwachten maar
    vind het best eng hoor..

vit D was goed
    schildklier mag 4 zijn was 4,3 ze zegt kan moment opname zijn en als je nu prikt is het bijv 3,8 dus dat vind ze niet nodig

Ijzer prima
    Hb 8,5 ook mooi

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Oei dat is indd eng als je ineens op een hartruis stuit terwijl je daar niet eens aan hebt gedacht. Weten jullie inmiddels meer?

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Helaas niet.. maandag moeten we naar de kinderarts.
    hij is nog wel heel moe maar de scherpe kantjes lijken eraf hij speelt weer wat meer uit zich zelf.. zal de allergie medicatie toch wat doen?

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Update: naar het ziekenhuis geweest. Hart is goed gelukkig. ruisje is een functioneel ruisje en komt vaker voor op deze leeftijd
    hele fijne arts. pakte gelijk door wat is er aan de hand dat hij zo moe is dan..
    ze denken toch iets van een allergie maar wil andere dingen ook uitsluiten
    dus gelijk bloed geprikt op pfeiffer want de test van de huisarts is heel sterk verouderd en word al jaren niet meer door hen in het zkh gebruikt ...
    lyme.. want je kan maar zo iets over het hoofd hebben gezien
    (ben altijd alert maar uitsluiten is beter)en andere virussen

donderdag longfunctie test. ik ben bekend met astma dus dit even onderzoeken
    en we krijgen een oproep thuis voor de kno arts wbt snurken en het onregelmatig ademen tijdens zijn slaap

gelukkig word er nu doorgepakt en komen we ergens :)
    bedankt voor jullie hulp, tips en medeleven!!

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Klinkt hetzelfde als mijn zoon van 4.
    Gisteren ook naar het ziekenhuis geweest. Nu wordt er van alles uitgesloten, allergie (uitgebreid), parasieten en streptokokken. Uitslag over 2 weken. Lyme heb ik eigenlijk niet gevraagd, is ook een goede.
    Als er niks uitkomt dan gaan de amandelen eruit, daar ben ik zelf vroeger erg ziek van geweest.

Sterkte met je zoon

Deel Deze Pagina