De meeste mensen gaan ermee op vakantie natuurlijk. Maar lang niet iedereen. Ik moet er helaas het waterschap nog mee betalen, en wat overblijft ga ik lekker in de spaarpot doen om mn woonkamer mee re-stylen. Ik heb ook jaren gehad dat ik moest gebruiken om gaten mee te vullen. Aflossingen, rekeningen etc. Dat was wat minder leuk. Maar wel weer fijn om wat te kunnen afbetalen.
Sparen! Heerlijk om de spaarrekening weer te zien groeien. En dat i.c.m het belastinggeld wat we terugkrijgen kunnen we weer ademhalen . Uiteindelijk denk ik dat n deel van dit spaargeld opgaat aan uitzet voor ons kleintje
Gebruiken voor uitstapjes in de vakantie. Ik werk in België en als je daar vakantie hebt krijg je niks doorbetaald. Dat krijgen we nu in 1 keer dus mag niet alles opmaken! en wat gadgets kopen voor de slaapkamer van zoontje
wij gaan op vakantie. het is maar een huisje aan de belgische kust. en via een vriendin haar werk dus ga er echt niet heel veel voor betalen haha. de rest op de spaar
klopt maar daarintegen krijg je in belgie meer vakantie geld dan in nl. tenminste dat is onze ervaring haha
Omdat mijn man in maart van baan is veranderd hadden we al vroeg een gedeelte vakantiegeld. Hiervan zijn we weg geweest. Mijn vakantiegeld gebruiken we om wat dingen in huis aan te pakken en voor wat uitstapjes in de zomervakantie
We zijn in januari al op vakantie geweest, onze aap wordt binnen nu en een maand geboren (als het goed is) dus dit keer lekker sparen
Ja maar ik ben niet goed met geld. Zodra het gestort is haal ik een gedeelte af en geef ik dat aan mn vriend. anders is het op tegen ik vakantie heb
Van mijn vakantiegeld word de kinderwagen betaald en van het vakantiegeld van manlief word de zolder verder afgemaakt
Gedeeltelijk voor de vakantie, gedeelte gaat in mijn bedrijf , gedeelte voor de tuin en de rest gaat op de grote hoop.
Wij gaan ervan een midweekje in Nederland op vakantie..en de babykamer wordt van dit geld gehaald..en de rest gaat naar de spaarrekening..