kind alleen thuis laten om uit te gaan!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaylen, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

vandaag (vanmorgen) had ik even een vriendin op bezoek, ze vertelde gister naar de kroeg te zijn geweest met haar vriend, ze hebben een kindje van 5 maanden, ik vroeg zo tussen neus en lippen door wie er had opgepast omdat ze mij ook altijd mogen vragen. zei ze dat ze hun kindje alleen hebben gelaten!! :$
    ik werd echt heel boos en ik zei dat ze dat niet kunnen maken, hoe onverantwoordelijk kan je zijn!! was haar antwoord, "ach ja, als ze nu en beetje jammert dan geeft dat niet, ik ga toch niet kijken of ik er nu wel of niet ben".
    ik heb haar gevraagd te vertrekken omdat ik dit echt NIET kan begrijpen, ik vind dat onze normen en waarden te ver uit elkaar liggen, dus, ik wil de vriendschap verbreken, ik ben daar heel rechtlijnig in, soms TE, geef ik eerlijk toe.
    manlief vindt dat wat te impulsief van me......maar hij begrijpt me ook wel weer heel goed!

ik hou zoveel van mijn meissie, ik kan dit echt niet begrijpen!

ik wou het gewoon even kwijt, ik moest er echt om huilen, arm poppie, wordt gewoon alleen gelaten omdat pappie en mammie uit willen, ik had met alle liefde opgepast maar dat vragen ze dan weer niet :x .

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat vreselijk! Hoe lang zijn ze wel niet weggeweest dan?

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Onbegrijpelijk,....ik zou de kinderbescherming inlichten,..Hoe haal je het in je hoofd,....Ik zou ook de vriendschap verbreken.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.798
    113
    Ik zou even bellen met de kinderbescherming.

Ik vind dit dus echt mishandeling.

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ga morgen ook bellen en een melding maken, mijn man wil dit niet maar ik kan dit niet verkroppen :(

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    What the f**K!!!!:$:x:(:(
    Dat meen je niet zeg...nou je soms TE bent dat weet ik niet, maar ik had ze er ook van woede accuut de deur uit getrapt!
    Hoe ziek kun je zijn om je kindje alleen thuis te laten terwijl je in de kroeg staat! Mens, ik vind het al moeilijk om de kids alleen te laten MET oppas!

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

echt heel lang, van 10 tot 2 uur ´s nachts!

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik zou ook bellen!
    stel, er zou wat gebeuren ofzo?!!! ik neem mn kind zelfs mee als ik naar de buren ga!! Dan laat ik hem nog niet eens alleen!

ik vind het ook kindermishandeling

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Groot gelijk om een melding te maken! Ook al staat je vriend er niet achter,..toch doen hoor. Die mensen verleggen hun grenzen steeds verder en ik vind dat er wel even duidelijk gemaakt mag worden wat de grens is.

Ik kan me er nu al helemaal over opwinden en er boos over worden,...laat staan als ik ze zou kennen.

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hoe kan je je kindje van 5 maanden thuis laten. Moet je voorstellen als ze dan keihard aan het huilen is, vind ik echt zielig. Ik zou noiot mijn kindje zolang thuis laten, ja wel als ik effe iets moet halen van de supermarkt ofzo maar niet uit gaan.

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vind dat je op zich niet overdrijft. Tuurlijk is het een impulsieve beslissing op deze manier, maar ik zou op de lange termijn niet bevriend kunnen blijven met iemand die dit kan doen.

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik moet het gesprek nog aangaan en de vriendschap definitief verbreken maar daar heb ik geen moeite mee, believe me.

13. Alita

Alita Niet meer actief

pppf ik begrijp dit niet en zou bijna denken dat je het uit je duimt zuigt!!!

Dat zo`n mensen bestaan? ONBEGRIJPELIJK!!!!

Ik had precies hetzelfde gereageerd als jou goedzo!!! Maar denk wel aan het kindje, maar je ging de kinderbescherming bellen?

pppfff jeetje wat erg!!!

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Euh... Zijn die mensen gék of zo!!! :$

En te impulsief? Impulsief, ja, maar TE impulsief zeer zeker niet! Ik had ze bij kop en kont gegrepen en buiten de deur geflikkerd!:x

15. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    WAT?!?:$ Die had ik geloof ik meteen mijn huis uit getrapt. Dat kun je toch niet menen zoiets! Hoe kun je dat je kindje aandoen. Echt te erg voor woorden dit.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heel goed gereageerd van je!!! Zeker de vriendschap verbreken en melding maken hoor... dit kan echt niet. Zulke mensen verdienen geen kindje. Ik vind het echt onverantwoord je kind alleen te laten, helemaal om op stap te gaan!

17. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Weetje,..ik zit er nog over te denken,...ik heb altijd geleerd dingen van meerdere kanten te bekijken,...maar dit gaat echt te ver! Hoe triest, naief, onbedachtzaam en egoistisch kan je zijn.

Even los hiervan,...gingen die ouders van Madeline McCain ook niet even uit eten,....(weet niet precies hoe dat zat hoor, maar volgens mij lieten zij hun kind ook achter)

18. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Dat meen je niet!:$ Belachelijk zeg :x je hebt groot gelijk meid, ik zou dat ook doen, jee je laat je kind toch niet alleen thuis omdat je zo graag uit wilt? wat voor ouders zijn dat???

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Heftig hoor! Ik weet uit ervaring dat dat als hier melding van gemaakt word het serieus word opgepakt.

Een kind alleen laten zonder toezicht mag gewoon NIET! Al helemaal niet als mama en papa vrolijk in de kroeg zitten!

Als dit een eenmalig iets is zou ik een melding bij jeugdzorg maken, maar als je twijfelt of denkt dat het vaker gebeurt of gaat gebeuren... zou ik toch echt jeugdzorg en de raad van kinderbescherming bellen!

Succes!

Liefs,
    Sam

20. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    huh???????????????? ONBEGRIJPELIJK!!!

Hoe halen ze het in hun hoofd! Groot gelijk dat je haar eruit hebt gezet. Dit kan echt niet!! Goed dat je het gaat melden!

Deel Deze Pagina