Ik wil graag voor mijn zoontje zo'n ding voor aan de box bestellen, waar allemaal knopjes en speeltje opzitten. Het heet geen boxspiraal maar: Je maakt het aan de spijlen van de box vast. Ik wil het graag bestellen op internet maar kan het niet vinden.. Weten jullie ergens waar ik dat kan kopen?? Liefs
Een activitycenter? Ik heb er een via marktplaats van tinylove, aangezien die nieuw een beetje duur was.
Een activity center! Wij hadden ook die van tiny love. Maar mevrouw heeft er erg weinig naar om gekeken.
Heb gezocht onder die naam op bart smit & intertoys maar ze kennen dat niet Wie weet wel waar het opstaat?? MP het ik gekeken, maar wil geen 2e hands.. Zagen er ook wel wat ouder uit.
bv hier: Tiny Love Developlay Activity center - Babyartikelen koop je bij Babyplezier. De babywinkel op internet.
Ja inderdaad, daarom heb ik 'm tweedehands gekocht. Hier is het ding al een stukje goedkoper: Tiny Love Developlay Activity Center (Tiny Love) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen!
Graag gedaan! Toevallig zocht ik een tijdje geleden precies hetzelfde, en ik wist nog dat er wel wat prijsverschillen waren op internet.
Hoi Jann, Ik heb deze gekocht op MP voor 15,00. Je kunt de voorkant af halen en aan de box bevestigen en later als ze wat groter zijn ermee lopen. Mijn dochter vindt het erg leuk!!!!! Succes Speelgoed 838365 Vtech Baby Walker
@ vonnie73 Hoe kan je die aan de box bevestigen dan?? Die is ook echt super leuk! En voor maar 15 euro?? Zo dat is niet veel. En zag hij er nog mooi uit?
Hoi Jann, Ik heb dat ding die je eraf kan halen vastgemaakt met een riempje. Gaat heel goed hoor. Het is misschien niet orgineel maar ik verzin er altijd wel iets op. Ik had dat ding op MP gekocht en hij zag en ziet er nog heeeel mooi uit! Geen beschadigingen oid. Ik heb geluk gehad.
Ik heb hem ook via MP gekocht voor tien euro. Er staan er best veel op, misschien dat je er ook 1 in jouw buurt kan vinden?
@ Vonnie, nou idd het zijn maar 2 dagen, grappig joh!! Dus jou kindje speelt er wel veel mee?? Leuk!! Leg hij/zij dan op de buik? Liefs