kind alleen thuis laten om uit te gaan!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaylen, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ter verduidelijking, mijn oudste is 12....

Ik zou ik niets meer te maken willen hebben met zo'n onverantwoordelijk iemand.
    O.a. ook de reden van mijn scheiding.

Nu heb ik een verantwoordelijk mannetje getrouwd ;)

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meid, je hoeft je niet te verantwoorden hoor! Ik had niet het idee dat je oudste 8 jaar was ofzo!

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Pfff ja waarom ook niet kindje is weg dus waarom zou hij ins hemels naam thuis blijven zitten heh? ;)

Was ik al bang voor want hij kon er in t begin al niet voor haar zijn blijkbaar...had niks in de gaten schijnbaar...en vond het normaal dat zij mee ging en t kind alleen thuis bleef.
    Blegh wat WALG ik van zulke mensen!
    Hopelijk komt je vriendin er boven op en ziet ze hem voor wat hij is.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Spoort die gozer wel ? .. Lijkt wel alsof hij het niet eens erg vind dat dat kindje weg is .. Ik zou er alles aan doen om juist mijn kind weer terug te krijgen en me juist bewijzen dat ik wel goed voor me kind zou kunnen zorgen ( in hun geval ) ..

Hij heeft echt een blad voor zijn kop ! Verschrikkelijk ...

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Je laat je kind (zeker op jonge leeftijd) NOOIT alleen thuis !!
    Dus ook niet voor een rondje met de hond of even snel naar de winkel oid !!
    Wat als er brand uitbreekt !!!!!!!!

En een babyfoon bij de buren neerzetten heeft ook geen nut, want vuur HOOR je niet !

6. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Vuur hoor je niet maar een rookmelder wel:p

Ik vind het niet normaal dat die vent gewoon nu weer de deur uitgaat en zijn vriendin WEER alleen laat zitten. Walgelijk. Ik denk persoonlijk dat ze beter af is oznder die vent maar das mijn mening.

@ shaylen: ik hoop dat je vriendin snel beter is en dat ze de juiste hulp gaat krijgen. Uiteindelijk misschien toch wel goed dat je uit bent gevallen want het is nu wel aan het licht gekomen dat ze last heeft van een depressie.

En die vent van der nee die zou ik ook niet meer willen zien nee.

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Een rookmelder hoor je ook niet als je je hond aan het uitlaten bent (blokkie om) of even snel naar de winkel gaat, of even snel je oudere kinderen uit school gaat halen ;)

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

thnxx ;)

ik hoop ook dat ze snel beter is, haar kindje oppakt en die kerel vaarwel zegt!

9. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Nee ik hoor hem niet maar mijn buurjongen wel. En daarbij naar de supermarkt gaan en je kind alleen laten vind ik overigens niet kunnen maar even naar beneden lopen en een vuilniszak wegbrengen moet wel kunnen (alhoewel een ongeluk in een HEEEEEEL klein hoekje zit.
    En de hond uitlaten terwijl de kleine ligt te slapen? Nee dan zou k men uk mee nemen juist omdat dat net een lekker stukje buiten lopen is. Maar ik heb geen hond dus dat is voor mij niet van toepassing

Tenzij je katten mee aan een riempje kan nemen hahahaha zie et al voor me

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Je moet eens weten hoe gek sommige mensen zijn om hun katten uit te gaan laten :D:D:D

Maar ik doe het allemaal niet en nooit gedaan ook ;) Tja, dan maar ietsjes te overbezorgd :)

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

omg niet weer die discussie over vuilniszakken ed .. pfff

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou er een heel naar gevoel bij krijgen als ik mijn kinderen alleen thuis laat om wat dan ook maar te gaan doen... ik neem ze overal mee naar toe hoor.. winkelen, de stad in, ergens een kopje koffie drinken... en tja even naar de kliko lopen voor de vuilnis moet kunnen he.. net zoals even lekker poepen enzo.. haha.. maar alles wat buiten het huis ligt ga ik niet heen zonder mijn kids of onze oppas!!! no waY!!!!

Deel Deze Pagina