Ter verduidelijking, mijn oudste is 12.... Ik zou ik niets meer te maken willen hebben met zo'n onverantwoordelijk iemand. O.a. ook de reden van mijn scheiding. Nu heb ik een verantwoordelijk mannetje getrouwd
Pfff ja waarom ook niet kindje is weg dus waarom zou hij ins hemels naam thuis blijven zitten heh? Was ik al bang voor want hij kon er in t begin al niet voor haar zijn blijkbaar...had niks in de gaten schijnbaar...en vond het normaal dat zij mee ging en t kind alleen thuis bleef. Blegh wat WALG ik van zulke mensen! Hopelijk komt je vriendin er boven op en ziet ze hem voor wat hij is.
Spoort die gozer wel ? .. Lijkt wel alsof hij het niet eens erg vind dat dat kindje weg is .. Ik zou er alles aan doen om juist mijn kind weer terug te krijgen en me juist bewijzen dat ik wel goed voor me kind zou kunnen zorgen ( in hun geval ) .. Hij heeft echt een blad voor zijn kop ! Verschrikkelijk ...
Je laat je kind (zeker op jonge leeftijd) NOOIT alleen thuis !! Dus ook niet voor een rondje met de hond of even snel naar de winkel oid !! Wat als er brand uitbreekt !!!!!!!! En een babyfoon bij de buren neerzetten heeft ook geen nut, want vuur HOOR je niet !
Vuur hoor je niet maar een rookmelder wel Ik vind het niet normaal dat die vent gewoon nu weer de deur uitgaat en zijn vriendin WEER alleen laat zitten. Walgelijk. Ik denk persoonlijk dat ze beter af is oznder die vent maar das mijn mening. @ shaylen: ik hoop dat je vriendin snel beter is en dat ze de juiste hulp gaat krijgen. Uiteindelijk misschien toch wel goed dat je uit bent gevallen want het is nu wel aan het licht gekomen dat ze last heeft van een depressie. En die vent van der nee die zou ik ook niet meer willen zien nee.
Een rookmelder hoor je ook niet als je je hond aan het uitlaten bent (blokkie om) of even snel naar de winkel gaat, of even snel je oudere kinderen uit school gaat halen
Nee ik hoor hem niet maar mijn buurjongen wel. En daarbij naar de supermarkt gaan en je kind alleen laten vind ik overigens niet kunnen maar even naar beneden lopen en een vuilniszak wegbrengen moet wel kunnen (alhoewel een ongeluk in een HEEEEEEL klein hoekje zit. En de hond uitlaten terwijl de kleine ligt te slapen? Nee dan zou k men uk mee nemen juist omdat dat net een lekker stukje buiten lopen is. Maar ik heb geen hond dus dat is voor mij niet van toepassing Tenzij je katten mee aan een riempje kan nemen hahahaha zie et al voor me
Je moet eens weten hoe gek sommige mensen zijn om hun katten uit te gaan laten Maar ik doe het allemaal niet en nooit gedaan ook Tja, dan maar ietsjes te overbezorgd
ik zou er een heel naar gevoel bij krijgen als ik mijn kinderen alleen thuis laat om wat dan ook maar te gaan doen... ik neem ze overal mee naar toe hoor.. winkelen, de stad in, ergens een kopje koffie drinken... en tja even naar de kliko lopen voor de vuilnis moet kunnen he.. net zoals even lekker poepen enzo.. haha.. maar alles wat buiten het huis ligt ga ik niet heen zonder mijn kids of onze oppas!!! no waY!!!!