kind alleen thuis laten om uit te gaan!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaylen, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja klopt die gingen ook even uit eten zonder kinderen in een vreemd land notabene!

ik heb zelf al zitten denken aan een postnatale depressie omdat ze haar kind ook steeds aan anderen geeft zodra er iemand komt of zodra ze hier zijn, dan laat ze alles aan mij over en zegt ze letterlijk allang even blij te zijn haar handen vrij te hebben, ziek toch??

ik ga ZEKER melding maken, absoluut!

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

:$ niet normaal

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Die mensen zijn gewoon niet helemaal goed in hun hoofd joh!
    Dan spoor je toch niet?
    En dan ook allebei erachter staan ook nog :(
    Niet 1 van de 2 die zich afvraagt of dit wel kan...
    Nou, die hebben elkaar wel gevonden zeg alleen hadden ze geen kind mogen krijgen als ze er zo mee omspringen.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat ik me ook afvraag is in wat voor toestand ze thuis gekomen zijn. Het is te erg voor woorden als je je kind alleen zo achter laat, maar in hoeverre heeft het arme schaap iets aan haar/zijn ouders als ze straalbezopen thuis zitten? Daar zou ik dus ook melding van maken als je weet dat ze zo ver gaan dat als ze thuis zijn ook al niet in staat zijn om hem/haar te verzorgen.

5. Miniman

Miniman Niet meer actief

Even een boodschapje halen bij de super op de hoek kan..
    Maar zoiets? Nee hoe haal je het je hoofd! En daarnaast snap ik ook niet hoe zoiets schaamteloos kan vertellen, niet normaal hoor.

6. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inplaats van de kinderbescherming meteen te bellen toch nog eerst met haar een gesprek aangaan en haar vriend er ook bij.
    Vertel hun dat dit absoluut niet kan en wat je van plan bent.
    Dan zullen ze vast voelen wat ze gedaan hebben en hoe onverantwoordelijk ze zijn bezig geweest.
    Ze hadden verdikkeme toch om en om uit kunnen gaan en anders vrienden thuis uitnodigen en het gezellig maken!

Kan er met mijn hoofd niet bij dat ze dit ook nog doodleuk heeft verteld.
    Hoe ongeloofwaardig dit verhaal ook is, dit soort dingen gebeuren degelijk wel helaas!

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    idd melding van maken! ik vind persoonlijk dat je je kind nooit alleen mag laten.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jep, had ik ook gedaan. Zulke mensen zijn geen kinderen waard.

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Sorry hoor,..maar dat zou ik ook niet doen.

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

jeugdzorg en raad v kinderbescherming zijn 2 andere instanties dus? ik zal zo even online kijken waar ik moet zijn.

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    te erg voor woorden dit en in en in triest dat die kleine daar geboren is.
    en zeker ook omdat ze ook nog zegt dat als ze thuis is ook niet gaat kijken als die kleine huilt. man dat breekt je moederhart toch als je kind huilt en huilt? onbegrijpelijk, breng maar hier dat kleintje.......

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik denk niet dat dat veel indruk maakt. Sorry Shaylen,..Meteen een melding maken,..want dit is al zo veel grenzen te ver,...bizar gewoon.

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vind dit echt heel erg verschrikkelijk! Bij de gedachte alleen al krijg ik de rillingen en wordt ik helemaal beroerd. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zoiets te doen.

Bah, bah, bah, arm kindje, er had zoveel kunnen gebeuren zeg :(

Ik zou er ook melding van maken, je bent niet goed in je hoofd als je zoiets doet!

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jezus sporen deze mensen wel die zijn niet eens een kind waard zeg als ze de kleine zo lang alleen laten en het ubberhoud alleen laten :x:x
    dat kan toch niet vind dit echt schadalig hoe durven die die tijd met samen uit gaan is voorbij of zoek een oppas maar laat je kleine toch niet alleen:x:x
    kan heel goed begrijpen dat je een melding maakt zou ik dus ook zeer zeker hebben gedaan want dit kan gewoon niet:$:$

15. monkeylove

Ik ook niet hoor!!!!

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    OOO wat erg!!! Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent hiervan! Ik zit hier zelf ook met kromme tenen dit verhaal te lezen!
    Melding van maken, zeker doen!

Ik ben ms. wel heel erg pietluttig, ik vind van alle mensen die wij kennen alleen mijn moeder adequaat genoeg als oppas. Maar anders laat ik mijn kindjes niet achter, adequate oppas, of thuisblijven, zo denk ik er over.

Hou je ons op de hoogte, ik blijf dit topic in elk geval volgen!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Pfffff te gek voor wordt. sporen niet die mensen

alleen zou ik voor het kindje het contact niet verbreken zodat je het een beetje in de gaten kan houden. en zou denk ook met hun ouders gaan praten . zoadt er wat aan gaat gebeuren

en zekker een melding maken krijgen ze waarschijlijk hulp

18. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Och, arme kleintje!!!!

Ja, melding van maken en vriendschap...tja, ik zou ook niet bevriend willen zijn met mensen die geen verantwoording nemen voor hun bloed eigen kind!

Ze zijn gewoon gek! Kinderen met een kind zeker? Als de behoefte om uit te gaan zo groot is......tja dan hadden ze eigenlijk van te voren moeten bedenken dat het beter was om geen kinderen te nemen!

Arm, arm kindje...... die moet nog een heel leven met zulke ouders doorbrengen. . . . .

19. monkeylove

Kan er woedend om worden als ik bedenk hoe ze daar met zijn 2en blij hebben staan doen in de kroeg terwijl die baby alleen lag ... BAH!BAH!BAH!
    Dat gaat echt alle perken te buiten...

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dit vind ik ook niet kunnen hoor...

Deel Deze Pagina