kind alleen thuis laten om uit te gaan!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaylen, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    vind dit dus ook niet kunnen..
    Ga zelf wel de hond eens uitlaten als de kleine in bed ligt, maar dan met babyfoon en niet verder als 200meter van mijn huis.

Voor een boodschap(en dan alleen als het weer het niet toe laat om met de kleine te gaan, of als ik weer eens iets vergeten ben) dan gaat de babyfoon naar de buren, die hebben een sleutel dus mocht ze wakker worden is zo iemand bij haar..

Maar naar de kroeg NEE, dat kan echt niet

2. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Als je ook bedenkt wat voor weer het gister was..... wat als ze een ongeluk hadden gehad en niemand wist dat dat kindje daar lag.... ik krijg hier echt rillingen van!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

WOW!

Sorry dit vind ik echt niet kunnen!
    Laat dan de babyfoon en huissleutel + tel nummer achter bij de buren als je al zoiets doet!

Ik heb 1 keer weggemoeten toen het kindje van mijn vriendin hier sliep. Ik moest Joey ophalen van Sinterklaas bij het KDV om de hoek. Eerst heb ik overlegd met de moeder, toen de babyfoon met sleutel en tel nummer bij de buren afgegeven en als een malloot naar het KDV gefietst! Ik was in 5 min weer terug maar het voelde totaal niet goed!

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nou mijn broek zakt echt van mijn reet zeg!!:x:x:$
    regel dan oppas!!!dat arme humpie zeg,voor het zelfde geld breekt er brand uit,of wordt er ingebroken!!:x:(:$ Dan zijn verdomme de gevolgen toch niet te overzien!!!:x

Mijn dochtertje lag vorige keer te slapen,en toen durfde ik zelfs niet ff snel naar beneden naar de schuur om te kijken of ik daar toevallig mijn pinpas in de kinderwagen had zitten!!
    Deze mensen zijn geen kinderen waard!!
    ik wordt heel verdrietig van dit soort verhalen!!:(

Goed dat je er melding van maakt Shaylen!!een meid naar mijn hart!!;)

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik niet begrijp is dat ze niemand gevraagd hebben op te passen maar het nadien wel vertellen wat ze geflikt hebben.

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    echt zielig voor dat kindje. Waarschijnlijk heeft het gewoon geslapen, maar het zou dan net een keer wakker worden en er is niemand thuis. Dadelijk is er kortsluiting en fikt het huis af, zo'n kindje kan zichzelf echt niet redden.
    Ik vind het zelfs nog niets om de container voor te zetten als ik alleen met ons meisje ben laat staan uren naar de kroeg, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Of oppas of thuisblijven.

Maar als zij haar handen ook zo vrij wil hebben, vraag ik me af of dat ze wel toe zijn aan kinderen. Want krijg zo het idee dat ze het meer een last vind als wat anders.

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Echt ongelooflijk dat mensen zoiets doen!
    Zeker melding van maken.
    Als mensen een kind zo verwaarlozen moet er gewoon ingegrepen worden.
    Ik kan me hier zo kwaad over maken;
    - super zielig als een kindje niet wordt getroost als t (lang) huilt
    - verschrikkelijk als een kind alleen wordt gelaten zonder iemand in huis, er kan zoveel gebeuren: brand, ongeluk van ouders, kindje wordt ziek etc.etc.

Echt gruwelijk dit.

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    :$

wat? mijn kin valt zowat op de grond!!

Noemen hun zich ouders? :( Dat je niet naar je kind toe gaat wanneeer het huilt is al mijn ding, maar zomaar uuuuren weggaan?? :x
    En dan nog naar de kroeg.... Vriendschap zou wmb ook over zijn. Iemand die denkt dat dit zorgen voor en houden van is, is gewoon dom en triest en niet waardig met mij om te gaan.

Maar dat babytje... ocharme :( Wat nu? Melding van maken? Word er dan wel iets gedaan?

9. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zou ook de kinderbescherming bellen. Het gaat om het welzijn van het kind. Ik snap niet dat er zulke mensen bestaan!!!!!

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zulke mensen verdienen geen kinderen , mensen die hun eigen geluk en plezier boven het kind stellen :x Bah wat een onverantwoordelijk stuk vreten ... maar goed ik zou wel bellen , stel je voor er gebeurt ooit wat met dit kindje dan weet je in ieder geval dat jij er alles aan gedaan hebt om dit te voorkomen ...

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @ts je moet het AMK bellen. Zij helpen je erg goed verder!!! ze zeggen zelf: bellen, ook als je twijfelt!

12. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Ik kan me kind nie eens thuis laten als ik de honden uitlaat rondje om het huis. Neem me zoon echt overal mee naartoe tenzij papa thuis is of ieman kan oppassen. Ook al slaapt ie kan er nog van alles gebeuren.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    oja, ik ken hier nog wel een hele lieve crisispleegmama die een hart vol liefde en een lijf vol zorg heeft om voor zo'n prulleke te zorgen... Jeetje, het is zooooo oneerlijk. Sommige krijgen maar gewoon kids en kunnen er niet voor zorgen, terwijl anderen zoveel te geven hebben aan kinderen...

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje wat erg zeg! Hoe kan je je kind nou alleen thuis laten om op stap te gaan?!

Vriendin of geen vriendin, ik zou de kinderbescherming bellen want dit is echt niet normaal!

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Heh? Dit kan ik bijna niet geloven....
    Zijn er echt mensen die dit doen???!!!! :$

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Idd, ik kon er alleen niet opkomen!

17. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    :$:$:$:$:$
    waaaaaaat?? zijn ze gek geworden.. dat doe je toch niet!!
    vind het zelfs al eng om iets uit de auto te pakken wanneer de kleine op bed ligt.. en dan kijk ik goed of ik de sleutel bij mij heb..

18. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien help je het kindje meer door wel "bevriend" te blijven zodat je ziet wat er gebeurt...

Misschien langzaam maar zeker het gesprek met haar aangaan, hoe ze het moederschap beleeft, wat ze zwaar vindt en dergelijke. Komt daar iets uit (te zwaar, veel verantwoordelijkheid, depressie...) dan zou ik haar naar de huisarts verwijzen en zelf die huisarts achter de schermen inlichten dat hij dit serieus moet nemen als ze langskomt.

Succes ermee, echt een klote situatie!!

19. augustus

augustus Niet meer actief

Pff stel je voor dat je huis in brand vliegt...

OMG te erg hoor!

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

A gossie wat zielig voor het kindje. Hoe bedenk je het! Ik zou het ook melden want dit kan echt niet. En deze keer is het blijkbaar goed gegaan (vanuit hun standpunt dan he) dus een volgende keer doen ze het zo weer en dan misschien nog wel langer! Kan echt niet dit!

Ik vind het heel anders om even snel een kind van school te halen, dat deed ik ook weleens als het niet anders kon. Maar ik was dan hooguit 5 min weg, zette het kind voor school af en dan racete ik meteen terug naar huis. Ik was dus max 5 min. weg. En even de kliko buiten zetten ofzo daar zie ik ook geen probleem in.

Deel Deze Pagina