nou gesprek gehad, mijn man bleef rustig, ik niet dat was niet echt volwassen van me maar het haalt bij mij zoveel negatieve gevoelens naar boven dat ik gewoon bijna ontplofte. ze zijn boos weggegaan, wilden onze hulp niet en al helemaal niet dat we op hun kindje zouden passen, waar bemoeiden we ons mee en wie dachten we wel niet dat we waren, als er iemand van het AMK bij hun aan de deur komt hebben ze gedreigt dat ze ook melding gaan maken van ons, heel gemeen, ze deden net of we hun kindje wouden afnemen, en zeiden dat als wij zo makkelijk ergens melding van konden maken dat hun dat dan ook wel konden. dikke chaos dus
Ik ga NOOIT de deur uit zonder Keano, en al zeker niet om naar de kroeg te gaan!!!Wat belachelijk!!!Als er iets gebeurd, zal je je eigen nooit vergeven:x...Veel suces en hoop dat hier een oplossing voor wordt gevonden...Ik krijg hier een heel K*T gevoel bij
Misschien de link van dit topic naar dr mail sturen, dan kan ze zien dat jij niet de enige bent die er zo over denkt. Dit kan toch niet Wat zijn dat voor soort mensen...
Wat verschrikkelijk naar zeg :x Ik zou nu zeker te weten het AMK bellen en alles voorleggen! Ook dat ze jullie nu bedreigen daarmee! Dit is toch van de zotte? Je zou verwachten dat ze zich helemaal rotschaamden en duizend keer sorry zouden zeggen, maar dit? Nee dit is ziek gewoon! En die meid kan dan misschien wel een depressie hebben waarvoor ze geholpen moet worden, maar haar partner dan? Die zou dan bij het volle verstand moeten zijn.
Nouuuu jaaa.... Dat slaat echt helemaal nergens op! Ze gedragen zich netals of jullie schuldigzijn. Terwijl jullie HUN willen helpen en het om HUN ki dje gaat. Wat belachelijk van ze. Blijkbaar hebben ze er niet echt iets van geleerd en ben ik bang dat ze het zullen blijven doen zonder het aan jou te vertellen.
Heb je ze gevraagd of ze eraan gedacht hadden of er wellicht kortsluiting ergens kon ontstaan en brand uit zou breken? Echt stupid gewoon.
mijn man is nu ook woest, zeker nu ze ons dreigen met een melding! hij wou het rustig aanpakken en ze helpen waar hij kon maar nu moeten we dus helaas ons eigen gezin gaan beschermen omdat we wilden helpen....
Juist ja! Helemaal mee eens!!! Nou Sorry maar dat ze in een depressie zit betekend niet dat ze haar kind zo kan verwaarlozen dan moet ze maar hulp zoeken. En hulp aannemen net wat jij haar dus ook aan hebt geboden
ja alle scenario´s kwamen voorbij maar ik bracht het niet echt rustig en respectvol, helaas, ik heb ze tegen me in het harnas gejaagt. verkeerd aangepakt ben ik bang.
wat een ontzettend rare en domme idiote mensen zeg! die verdienen geen kind, zoiets wat ze nu hebben gedaan is pas het begin, moet je nagaan wat ze in de toekomst nog allemaal kunnen doen!!!! zoiets doe je toch niet als je van je kind houdt? als ik even 1 minuutje bij de buren iets moet vragen neem ik jamie al mee (tenzij ie slaapt, dan wip k wel ff aan maar ook heeeeel kort) belachelijk!!! kan me zo kwaad maken om zulke mensen!!!!
Vroegere vrienden van ons hadden hun kindje van 2 jaar boven opgesloten om iets te gaan drinken terwijl er beneden een grote hond losliep. Dat verteleden ze aan ons alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Toen heb ik ook de kinderbescherming gebeld en de moeder van de vader heeft het hoederecht. Ik kan het niet begrijpen hoe je je kindje alleen kan laten. er kan zoveel gebeuren.
Ik schrik hier vreselijk van! Jeetje wat een rare (licht uitgedrukt) mensen heb je toch...zo'n klein, on schuldig, hulpbehoefend mensen...dit kun je echt niet maken! Ik zou er idd gelijk melding van maken als je zo met je kind omgaat verdien je geen kind!! Mirre
Pffft idd rare mensen! Wat een reactie zeg, en dan nog naar julie gaan dreigen dat ze jullie aangeven ook! Ik zou niet zo snel melding maken voordat dingen uitgesproken zijn, maar in dit geval (na dit gesprek) zou ik zeker melding maken, en ook erbij vertellen waarmee zij dreigen zodat de instanties daar in ieder geval van op de hoogte zijn!
hier kan ik mij altijd pissig om maken Mensen die zo met hun kinderen omgaan mogen van mij en het ouderschap afgepakt worden, en chemisch gecastreerd worden