Ik zag dat deze film 19 december in de bioscoop komt. Zowel in het Engels als Nederlands gesproken. Heb vroeger zelf de 'originele' film meerdere keren gezien,maar echt géén idee hoe oud ik toen was. Zou deze nieuwe ook leuk zijn voor kids van zeg 6 t/m 9 jaar? En dan vraag ik me ook af of ik ze niet eerst het origineel moet laten zien Zo stom hé, lijkt me zo leuk om hier heen te gaan, maar als de kids er dan niets aan vinden zou ik wel weer jammer vinden
Origineel stond op Netflix (nog steeds misschien?) Wij hebben hem grijsgekeken met de kinderen van 7-8jr. Echt jeugdsentiment, en kids vonden hem geweldig!
Ha Netflix, daar had ik nog niet aan gedacht! Maar zie nu dat ie er helaas niet op staat. Nou ja, dan ga ik het geloof ik maar gewoon doen
Volgens mij is dit een vervolg, dus dan is het wel handig als ze de 1e ook gezien hebben. Ik ga met Puber, ik kan niet w88
Gevonden! Hij staat bij Ziggo er op, alleen in het Engels met ondertiteling, maar dat mag de pret niet drukken! Ga ik die eerst kijken met ze
Ik zie net bij Mary poppins returns in de kijkwijzer staan dat de film vanaf 12 jaar is. Ik weet niet of jongere kinderen dan toegelaten worden?
Dat is vreemd, bij de Pathé staat alle leeftijden, lijkt mij ook veel logischer. De plaatselijke bioscoop heeft vast een foutje gemaakt