Vorige week maandag ben ik via MP opzoek gegaan naar een buggy voor S. Kwam een mooie op MP tegen voor een leuk prijsje in de advertentie stond dat hij zsm weg moest omdat hij in de weg stond. Dus ik op dinsdag ( 31-7 ) een bod geplaatst en dinsdag avond ging die mevrouw er mee akkoord en vroeg wanneer ik hem op kon halen dus ik stuurde woensdag ( 1-8) een mailtje dat ik hem zaterdag ( 4-8 ) op wilde komen halen als dat kon. Maar kreeg geen reactie meer. Toen kreeg ik uiteindelijk gister een mailtje dat ze hem te laat had gelezen en de vraag of ik dit weekend kon. Dus terug gestuurd dat dat kon en hoelaat. En nu hoor ik weerrrr niks meer. Op zich niet erg maar zet dan ook niet in je advertentie dat ie zsm weg moet
pfff komt mij bekend voor!Ik koop eigenlijk nooit wat op marktplaats maar willen nu een telefoon kopen voor mijn zwager,de helft reageert niet.Dan sluit je een akkoord en hoor je vervolgens niks meer als je wil langsgaan etc. Krijg er echt de kriebels van,wat is het nou voor moeite om een mailtje terug te sturen!
dit heb ik dus ook gehad, maar dan andersom. met een babyjbouncer. alleen was ik degene die de mail om hem dezellfde dag nog op te halen te laat had gezien. daardoor was het te kort tijd om hem nog op te halen. ik was blijkbaar in de ogen van de verkoper niet snel genoeg, nog voor ik terug kon reageren kreeg ik al een mailtje dat hij verkocht was terwijl ze hem voor mij had gereserveerd
Dat is ook asociaal zeg! Ja dat je hem te laat ziet oke kan gebeuren. Maar ik stuurde die mail al op woensdag! En kreeg gister ( dus dinsdag ) een mail dat ze hem te laat had gezien. Als ik wat verkoop op MP check ik toch regelmatig mijn mail en al helemaal als iets snel weg moet.
Heel irritant. Ik heb het andersom: Wil ik wat verkopen, krijg ik een bod of een mail. Reageer ik daarop en dan vervolgens hoor ik niks meer! Waarom dan een reactie?