Lego adventskalender

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tuc, 11 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik wilde deze kopen voor de kinderen. Maar nu had een vriendin van mij er 1 en die zei dat het anders was dan verwacht. Bij een adventskalender verwacht je deurtjes om open te doen. Nu zat dit in een lego doos maar ze zag nergens deurtjes. Dus de doos even opengemaakt of dat van binnen zat. Maar binnenin zat een kunststof bak verdeeld in 24 vakjes, in elk vakje zat idd een klein zakje lego, maar je ziet al die zakjes zo zitten. Niet iets dat je elke dag open moet maken om iets te krijgen.

Meer ervaring met deze adventskalender?

2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Ik heb vorig jaar mijn neefje een Lego avent kalender gegeven en die had gewoon vakjes. Misschien zijn er verschillende soorten?

Welke heeft ze?

3. tuc

tuc Niet meer actief

De gewone lego, is dat city?? Met kerst lego dacht ik.

4. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Deze van Lego city (Avent 2018) heeft wel vakjes.
    60201.png

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ja deze is het. Ze zegt de doos opengemaakt te hebben maar dat er gewoon een plastic bak met vakjes in zat

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Dan heeft ze denk ik de doos verkeerd opengemaakt want op de achterkant staat dat er een klep en vakjes zitten..

Screenshot_20181111-171147_Chrome.jpg

8. tuc

tuc Niet meer actief

:eek:
    Ik ga eens appen. Iemand hiervoor had het over openklappen. Volgens mij heeft ze gewoon de doos opengemaakt als een normale legodoos

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Ja, de kalender zit niet in de doos maar de hele doos is de kalender, haha :) En in de doos zit inderdaad de lego maar dit moet er via de klepjes uit die achter de grote klep zitten aan de voorkant van de doos. De klep is hetzelfde formaat als de doos. Zoals je ziet op het plaatje.

10. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Dat klopt, er zit een plastic bak in, maar hij gaat aan de voorkant open met een klep, en dan heb je echt wel vakjes hoor!

11. tuc

tuc Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: we zijn erachter:oops:.
    Ze heeft de doos idd aan de zijkant open gemaakt. Maar toen ik zei over openklappen even youtube geraadpleegd:D.
    En jaar hoor, op de doos zit idd een klep, zit met 2 plakkertjes vast en tadaaaa daar zitten de deurtjes:oops::oops:.

Tnx, deze mag dicht @Beheer en nu ga ik er nog gauw 2 voor mijn kindjes bestellen:D.

KleineLai vindt dit leuk.
  12. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Waar ga je die bestellen? Ik wil er 1 kopen voor mijn zoon.

13. tuc

tuc Niet meer actief

https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/p/lego-city-adventskalender/2000028498

Ik wilde hem hier online bestellen maar zie nu dat ze niet meer op voorraad zijn. Maar man werkt in een stad waar ze in de winkel nog voorradig zijn, dus die gaat er morgen meteen even om.

14. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Bedankt, Amazon.de heeft het ook mocht het niet lukken.

tuc vindt dit leuk.
  15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van Tuc gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina