Kind bij schoonfamilie weghouden

Discussie in 'De lounge' gestart door angel10, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel10

angel10 Niet meer actief

Lieseleentje;

Ik heb alle bewijs bij de politie ook dat mijn niks deed toen mijn kinderen en ik werden aangevallen. Familieprobleem is onze scheiding helaas geworden. Ik zou willen dat we dat niet hadden, zouden we een rustig bestaan hebben.

2. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Tja het feit dat je ex het beu is dat hij alleen zijn kinderen mag zien met jou in de kamer.....dat zou je zelf ook niet pikken denk ik. Natuurlijk ben jij de moeder zou je zeggen maar zeker de laatste jaren staan vaders en moeders op 1 lijn voor de rechter!

Echte bewijzen is moeilijk hoor. Er liggen bewijzen dat je ex niets deed toen jij werd aangevallen? Hoe dan? Is het hele voorval van een afstand gefilmd?

Ik heb hier mijn twijfels over maar ik wens je alle succes en hoop dat de rust snel wederkeert.

3. angel10

angel10 Niet meer actief

Nee niet gefilmd maar we werden in de kerk aangevallen nota bene voor heel zijn familie waarvan een paar nichten mee zijn gegaan naar de politie omdat ik in paniek was en mijn man niks deed.
    En als je goed leest: grootsgezin. Ik zit dan in de kamer alleen zodat de vader en kids samen zijn.Ik bemoei me er niet mee. Ik gun ze hun vader moment ondanks alles. Moeilijk te geloven dit maar toch echt gebeurd. Maar altijd sterk geweest amen.

4. angel10

angel10 Niet meer actief

Ik zet ook niet heel het verhaal hier want dit speelt al lang.
    Maar ik snap dat veel.mensen t niet willen geloven.
    Ik zou graag adviezen willen horen hoe ik mijn kids wel bij hun vader kan laten ipv ze weg te halen om zijn familie.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat een verschrikkelijke situatie meid. :( Zo sneu dat de kinderen altijd weer de dupe in dit soort zaken zijn. Het enige wat je kan doen is een goede advocaat inschakelen en zorgen dat je hem/haar heel veel schriftelijke bewijslast kan overdragen waaruit blijkt dat je kinderen gevaar lopen als ze alleen met/bij hun vader zouden verblijven. De kinderrechter ziet omgang met beide ouders als het hoogste goed dus als je het gevaar voor de kinderen niet voldoende en overtuigend kan onderbouwen maak je geen schijn van kans. Succes en sterkte.

6. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff wat een schoonfamilie zeg!
    Als je bewijzen hebt dan kan je het beste naar een goede advocaat voor raad denk ik zo. Die kan je waarschijnlijk de juiste tips geven.
    Veel sterkte in ieder geval!

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik snap je wel hoor. Kan je niet vragen of je ex bij jullie komt om de kinderen te zien?

Ik zou er niet over piekeren dat m'n dochtertje weer wordt blootgesteld aan dar soort gevaarlijke mensen en als m'n vriend niet zo mans is zijn eigen dochtertje te beschermen dan had ik het ook wel geweten.

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Angel mijn reactie was bedoeld voor mini shopaholic, vlak erboven heb ik een serieuze reactie naar jou toe geplaatst met tips wat je kan doen.

Wat ik me wel zit af te vragen is uit welke cultuur jullie komen. De reden dat ik dit vraag is omdat ik ooit een programma jaren geleden gezien heb, van ik dacht, een soort hulpgroep voor moslima's. Misschien vergis ik me wel, maar ik heb niet het idee dat jullie (en ik bedoel hier niks mee) niet van origineel Nederlandse afkomst zijn?

Deel Deze Pagina